اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نور:

عمارها وارد گود بصیرت‌افزایی شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی نور با اشاره به اینکه مردم با سلاح بصیرت در رفع فتنه حاضر می‌شوند و در جریان ۹ دی هم این کار را انجام دادند، گفت: عمارها باید بیایند، بحث فتنه را برای همه روشن کنند تا بصیرت‌افزایی در این زمینه حاصل شود.

عمارها وارد گود بصیرت‌افزایی شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام اسماعیل رمضانی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان مجمع امور صنفی و روسای اتحادیه‌های صنفی و بازاریان نور بیان داشت: فتنه ممکن است همیشه به وجود بیاید که باید همواره بصیرت داد.
وی تصریح کرد: خیلی‌ها تلاش کردند موضوع فتنه را به فراموشی بسپارند ولی رهبری اصرار دارند که بحث فتنه و بصیرت مردم زنده نگه داشته شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نور اظهار داشت: عظمت 9 دی زمانی روشن می‌شود که عظمت فتنه را بدانیم زیرا بصیرت دهی منحصر به 9 دی نیست و در طول زمان باید بصیرت‌دهی و بصیرت‌افزایی وجود داشته باشد.
رمضانی با اشاره به اینکه مردم با سلاح بصیرت در رفع فتنه حاضر می‌شوند و در 9 دی هم این کار را انجام دادند، بیان داشت: عمارها باید بیایند، بحث فتنه را برای همه روشن کنند تا بصیرت‌افزایی شود.
وی افزود: گرامیداشت ایام و مناسبت‌ها فرصتی است که بدانیم چه کردیم و چه باید بکنیم و این یعنی بصیرت‌افزایی و آگاهی دادن که لازمه همیشگی است.
 رئیس اداره تبلیغات اسلامی نور افزود: شرایط فتنه بسیار دشوار است کما اینکه در جنگ جمل وقتی به دو طرف نگاه می‌کردی هر دو طرف نماز برگزار بود و افراد دو دل شدند و برخی هم از میدان رفتند، برخی نیز ماندند به کدام سمت ملحق شوند، اینجا است که باید آگاهی داده شود.
رمضانی با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمن درصدد فتنه‌ای با بهره‌گیری از انتخابات روسیه است و می‌خواهد آن را به ایران منتقل و در انتخابات ایران اجرا کند.
وی ابراز داشت: با توجه به فتنه‌های دشمن باید با شیوه‌های مختلف، بصیرت و آگاهی داد تا توان در رفع فتنه‌ها افزایش یابد.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت نور نیز بیان داشت: مردم به ویژه بازاریان همواره خودجوش وارد صحنه می‌شوند.
علی شفیعی تصریح کرد: اصناف و بازاریان از قبل و بعد انقلاب همواره نقش تعیین‌کننده‌ای داشتند اما این موضوع کمتر اعلام و مطرح می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول