اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین جشنواره حاکمیت بالینی

بیمارستان نفت اهواز تندیس زرین را کسب کرد

خبرگزاری فارس: بیمارستان نفت اهواز در نخستین جشنواره کشوری حاکمیت بالینی، تندیس طلایی مرکز درمانی برتر را کسب کرد.

بیمارستان نفت اهواز تندیس زرین را کسب کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، بیمارستان نفت اهواز در نخستین جشنواره کشوری حاکمیت بالینی، تندیس طلایی مرکز درمانی برتر را کسب کرد.
در این جشنواره که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد، بیمارستان بزرگ نفت اهواز با اخذ امتیازات لازم در 7 محور موردنظر طرح حاکمیت بالینی جزو مراکز درمانی برتر سراسر کشور انتخاب گردید.
بیمارستان نفت اهواز توسط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به‌عنوان بیمارستان نمونه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معرفی و پس از ارزیابی‌های لازم توسط این وزارتخانه در خصوص رعایت محورهای موردنظر طرح حاکمیت بالینی در نهایت در نخستین جشنواره کشوری حاکمیت بالینی در جمع مراکز درمانی برتر کشور جای گرفت.
هفت محور موردنظر در این طرح شامل آموزش و مهارت آموزی، مدیریت کارکنان، ممیزی بالینی، تعامل با بیمار و جامعه، اثربخشی بالینی، استفاده از اطلاعات و نیز مدیریت خطر است.
حاکمیت بالینی یا Clinical Governance به معنای برقراری حاکمیت بر ارائه خدمات سلامت و نیز فرآیندی است که به حفظ و ارتقای استانداردهای مراقبت از بیمار کمک می‌کند، حاکمیت بالینی در سال 88 به‌عنوان یک چارچوب مورد قبول برای ارتقای کیفیت در وزارت بهداشت انتخاب و به دانشگاه‌های سراسر کشور ابلاغ شد.
تندیس طلایی معرفی بیمارستان بزرگ نفت به‌عنوان مرکز درمانی برتر در این جشنواره را دکتر کیان، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از وزیر بهداشت دریافت کرد.
انتهای پیام/ح30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول