اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد

احداث 3‌ هزار تخت بیمارستانی در تهران‌

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات بهداشتی که در تهران در حال پیگیری و اجرا است، گفت: در حال حاضر 10 بیمارستان و 3 هزار تخت بیمارستانی در تهران در حال احداث است.

احداث 3‌ هزار تخت بیمارستانی در تهران‌
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمدجعفر علیزاده در راستای سفر یک‌روزه خود به شهرستان پاکدشت بعدازظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی دومین بیمارستان تخصصی شهرستان پاکدشت در بخش شریف‌آباد با اشاره به ویژگی‌های بیمارستان تخصصی بخش شریف‌آباد گفت: این بیمارستان که امروز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود، بیمارستان جنرال مجهز به بخش‌های داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان است و طیف وسیعی از جامعه را پوشش می‌دهد و بخش‌های سی‌سی‌یو و آی‌سی‌یو نیز در آن پیش‌بینی شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ارتباط با طراحی نقشه و تعیین پیمانکار عملا عملیات اجرایی آن در این روز آغاز می‌شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بیمارستان‌سازی یک تلاش ارزشمند است و کسانی که در این امر خیر شرکت می‌کنند مورد لطف و عنایت حق تعالی قرار گرفته‌اند چرا که نجات جان یک انسان بسیار با ارزش و تلاشی مقدس است.
علیزاده با اشاره به اقدامات بهداشتی، درمانی که در استان تهران در حال احداث است، بیان داشت: در سطح استان تهران بیش از 10 بیمارستان و 3 هزار تخت در حال احداث و تکمیل است که می‌تواند در ارتباط با افزایش سرانه و شاخص‌های بهداشتی موثر است. 
معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه از تلاش فرهاد بشیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و قربانعلی مقبلی فرماندار پاکدشت در پیگیری اجرای این پروژه تجلیل کرد و گفت: مسئولان شهرستان پاکدشت برای اجرایی شدن و ساخت بیمارستان پیگیری‌های زیادی را انجام دادند و امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته و امکانات موجود این پروژه در زمان مناسب به بهره‌برداری برسد.
وی در ادامه تاکید کرد: ‌خدمت‌رسانی به مردم را افتخاری برای دولت‌مردان و خادمان به نظام جمهوری اسلامی است.
معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه‌های دولت، افزایش سرانه و شاخص‌های سلامت و بهداشت مردم است که با احداث 10 بیمارستان در استان تهران، این شاخص افزایش چشمگیری دارد.
‌انتهای پیام/ش20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول