اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

جوانان در ستاد نماز جمعه بافت فعال شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: جوانان امروز در همه صحنه‌ها حضور دارند، اما در ستاد نماز جمعه جای خالی آنها احساس می‌شود.

جوانان در ستاد نماز جمعه بافت فعال شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: در برگزاری نماز جماعت و جمعه باید تفکر شود و در هر کاری که جوانان بتوانند وارد شوند، آن کار به سرانجام می‌رسد.
وی بیان داشت: پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند، «من شما را سفارش می‌کنم که با جوانان به نیکی رفتار کنید، زیرا آن‌ها قلب رقیقی دارند».
ابراهیمی خاطرنشان کرد: اگر ما در کار ستاد نماز جمعه بافت از جوانان استفاده کنیم و از اندیشه و تفکر آنها در کارها مشورت بگیریم، موفق هستیم.
وی عنوان کرد: دشمنان برای اینکه جوانان ما را به کارهای خلاف سوق داده باشند با یکدیگر مشورت می‌کنند و ما می‌خواهیم جوانان خود را با آن‌ها روبه‌رو کنیم تا به جامعه ما تسلط پیدا نکنند.  
ابراهیمی افزود: ستاد نماز جمعه جوانان دو امر مهم دارد، یکی در نماز جمعه با هم همکاری و مشورت داشته باشیم و دیگری در جامعه بتوانیم با جوانان دیگر رابطه برقرار کنیم و آنها را در این امر خداپسندانه شرکت داده باشیم تا دیگر در شهرستان بافت جوان مبتذل و خلافکار نداشته باشیم.
وی ابراز داشت: پیامبر اسلام (ص) می‌فرمایند، «من تبلیغ دین کردم و شیوخ و بزرگان من را تنها گذاشتند، اما جوانان من را همراهی کردند»، امروز جنگ، مملکت و انقلاب را جوانان اداره می‌کنند، اما در ستاد نماز جمعه جای جوانان خالی است.
به گزارش فارس در این جلسه که با موضوع انسجام هر چه بیشتر ستاد نماز جمعه برگزار شد، جوانان حاضر در جلسه به ابراز عقیده در مورد هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن نماز بافت جمعه پیشنهادات و نظریات خود را ارائه دادند.
انتهای پیام/ی20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول