اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی والیبال صالحین ساری:

والیبال صالحین می‌توانست مقابل کاله به پیروزی برسد

خبرگزاری فارس: سرمربی صالحین ساری گفت: والیبال صالحین می‌توانست مقابل کاله جوان به پیروزی برسد و شکست حق تیم جوان ما در این بازی نبود.

والیبال صالحین می‌توانست مقابل کاله به پیروزی برسد
امین اصغری پس از باخت تیمش در دربی مازندران لیگ دسته یک والیبال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: بازیکنان جوان ما در برابر تیم پرمهره کاله جوان آمل بازی خوب و منطقی را ارائه دادند که اگر تجربه بیشتری نسبت به حریف داشتند می‌توانستند پیروز دیدار باشند.
وی گفت: این نتیجه در حالی بدست آمد که در گیم نخست تیم ما پیروز میدان بود و در گیم‌های بعدی هم با اختلاف اندک نتیجه را به حریف واگذار کرد.
سرمربی صالحین ساری درباره قضاوت داور تصریح کرد: کسانی که در سالن حضور داشتند شاهد بودند که داوری تا حدود زیادی به نفع تیم حریف سوت زد.
اصغری در ادامه افزود: تیم صالحین ساری متشکل از بازیکنان و کادر فنی بسیار جوان است که می‌توان به آینده درخشان این تیم در سال‌های آینده خوش بین بوده و برای آن سرمایه‌گذاری کرد.
مربی جوان صالحین ساری گفت: هنوز چند هفته از این مسابقات باقی مانده که تیم با حمایت مسئولان و با اتکا به بازیکنان جوان خود می‌تواند در بازی‌های آینده نتایج خوبی را کسب کند.
وی تصریح کرد: تیم صالحین ساری با هزینه بسیار اندک نسبت به بقیه تیم‌ها بسته شد که جای دارد از حمایت‌کنندگان این تیم تشکر شود.
اصغری در پایان افزود: مدیریت باشگاه سعی کرده که با جذب بازیکنان جوان بومی به همراه استعدادیابی سطح کیفی والیبال مرکز استان را بالا ببرد تا با اتکا به جوانان بتوان والیبال ساری را توسعه داد.
به گزارش فارس، تیم صالحین ساری از هفته هشتم لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور عصر چهارشنبه در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری سه بر یک مغلوب مهمان خود کاله جوان مازندران دیگر نماینده استان در دربی شمال کشور شد.
در جدول رده‌بندی هم اکنون کاله جوان آمل با 19 امتیاز صدرنشین گروه نخست است و صالحین ساری با شش امتیاز در رده پنجم جای دارد.
انتهای پیام/م30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول