اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بیرجند:

رسیدن به اهداف چشم‌انداز نیازمند حرکتی جهادگونه است

خبرگزاری فارس: شهردار بیرجند گفت: باید برای رسیدن به اهداف چشم‌انداز جهادگونه حرکت کنیم که این امر با مدیریت خوب کشور تحقق می‌یابد.

رسیدن به اهداف چشم‌انداز نیازمند حرکتی جهادگونه است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد وحدتی‌فرد صبح امروز در جمع مسئولان فرهنگی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: باید توقعات ما از نظام اداری بالا بوده و این نظام نیز باید توانمند باشد.
وی بر بهره‌گیری از افراد توانمند در نظام اداری تاکید کرد و گفت: توسعه کشور در گرو توسعه نظام اداری است.
شهردار بیرجند ادامه داد: نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری و اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها نشانگر این است که توسعه کشور در گرو رشد اقتصادی است و این رشد در گرو مدیریت انسانی است.
وحدتی‌فرد با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام جهاداقتصادی گفت: این جهاد به معنای کوشش و تلاش همه جانبه است.
وی تصریح کرد: امروز اقتصاد کشور یک اقتصاد دولتی است و نتیجه اقتصاد دولتی در دنیا برای همه ملموس بوده چرا که دارای خروجی یکسان است.
شهردار بیرجند با بیان اینکه مطالعات تحقیقاتی نشان داده هیچ دولتی نتوانسته یک تولید کننده خوب باشد، افزود: تمامی تحلیلگران به این نتیجه رسیده‌اند که از ظرفیت‌ها و منابع موجود استفاده بهینه نمی‌شود.
وحدتی‌فرد اذعان کرد: در جامعه امروز مدیران تلاش فراوان و پرسنل نیز فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهند اما رضایت‌مندی مردم کم است که این امر نشان از یک نظام اداری خسته و ناتوان در برآوردن نیازهای جامعه است.
وی از شهرداری به‌عنوان یک نهاد اجتماعی یاد کرد و گفت: سالیان گذشته از این نهاد به‌عنوان یک نهاد خدماتی یاد می‌شد اما اکنون توقع عموم مردم از شهرداری یک نهاد اجتماعی است که باید در مناسبت‌های ملی و مذهبی مختلف نیاز مردم را برآورده کند.
شهردار بیرجند با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه شهرداری اظهار داشت: غنی‌سازی محلات، توجه به مساجد، توجه به پارک محلات، ایجاد بازار محله و  تأمین ورزش محله از جمله این اقدامات است.
وحدتی‌فرد جذب سرمایه‌گذار را از دیگر اقدامات شهرداری عنوان کرد و گفت: همچنین این نهاد در راستای توجه به مقوله نماز نیز اقدامات فراوانی انجام داده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول