اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهاردهم لیگ آزادگان برگزار می‌شود

صبای نوین در اندیشه صعود از لیگ آزادگان

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین قم در مسابقات فوتبال باشگاه‌‌های کشور جام آزادگان برابر تیم فوتبال البرز شهرداری زنجان در اندیشه بهبود موقعیت خود برای صعود است.

صبای نوین در اندیشه صعود از لیگ آزادگان
به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ سومین هفته دور برگشت از مرحله گروهی رقابت‌های جام آزادگان عصر فردا با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف آغاز می‌شود که طی آن تیم فوتبال صبای نوین قم در دیداری خارج از خانه به میهمانی تیم فوتبال البرز شهرداری زنجان می‌رود.
مسابقه تیم‌های فوتبال صبای نوین قم و البرز شهرداری زنجان به میزبانی تیم زنجانی در زمین چمن اختصاصی این تیم برگزار می‌شود و صبای نوین قم در یکی از مهم‌ترین بازی‌های خارج از خانه مقابل حریف مدعی خود قرار می‌‌گیرد.
صبای نوین قم با ترکیبی از بازیکنان توانمند و شاخص ‌بومی در حالی مقابل تیم رده دومی البرز شهرداری زنجان صف‌آرایی می‌کند که عملکرد این تیم در بازی‌های قبل سبب شده است تا عنوان یکی از تیم‌های مدعی تیم حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان را به این تیم بدهند، ضمن اینکه از عملکرد این تیم می‌توان انتظار داشت که یکی از کاندیداهای صعود به مرحله دوم باشد.
صبای نوین قم تنها تیم حاضر در گروه دوم مرحله گروهی جام آزادگان است که مقابل حریفان خود به نتایج بسیار خوب و قابل توجهی دست یافته است و در حال حاضر تنها با سه امتیاز دیداری که با تیم بالاتر از خود یعنی البرز شهرداری زنجان برگزار می‌کند، به دنبال صعود به رده بالاتر در جدول رده‌ بندی گروه دوم لیگ دسته سوم جام آزادگان است.
شاگردان عباس رحمانی در تیم فوتبال صبای نوین قم در آخرین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ آزادگان در مجموعه ورزشی تختی قم میزبان یکی از تیم‌های نیمه دوم جدول رده‌بندی گروه دوم مقدماتی یعنی شاهین کرج بودند تا در این دیدار به تساوی دیگری در لیگ آزادگان تن بدهند.
صبای نوین قم از بازی‌‌های خارج از خانه تاکنون نتایج قابل توجهی کسب کرده است و این تیم در بازی‌های خارج از خانه تنها یک بار تن به شکست داده و در سایر دیدارها یک پیروزی و چهار تساوی نیز کسب کرده است و در واقع از 39 امتیاز ممکن 22 امتیاز کسب کرده است.
تیم فوتبال البرز شهرداری زنجان نیز در حالی در این دیدار مقابل تیم فوتبال صبای نوین قم به میدان می‌آید که در دیدار رفت دو تیم که در هفته سوم از دور رفت مرحله گروهی در ورزشگاه تختی قم برگزار شد، موفق شد میزبان خود را با تساوی دو بر دو متوقف کند.
تیم فوتبال صبای نوین قم در حال حاضر بعد از استقلال ساری و البرز شهرداری زنجان در مکان سوم جدول رده بندی گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان جای گرفته است.
انتهای پیام/ح20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول