اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صبای نوین قم:

نسبت به صعود صبای نوین شک نداریم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صبای نوین قم گفت: نسبت به صعود تیم به مرحله دوم رقابت‌های لیگ آزادگان شک نداریم.

نسبت به صعود صبای نوین شک نداریم
ابوالفضل نکوئیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با اینکه در پنج شش هفته اخیر مقابل حریفان خود مساوی کرده‌ایم و تیم به پیروزی نرسیده است اما، از موقعیت خوبی در جدول گروه دوم لیگ آزادگان برخورداریم.
وی ادامه داد: تیم فوتبال صبای نوین قم در مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در خانه مقابل تیم شاهین کرج در تلاش برای شکستن طلسم تساوی‌ها ناموفق بود اما به هر حال تساوی را نیز باید جزیی از فوتبال دانست، ما اکنون در مکان سوم گروه خود هستیم و نگرانی از بابت صعود تیم به مرحله بعدی لیگ آزادگان وجود ندارد.
سرپرست تیم فوتبال صبای نوین قم با تمجید از عملکرد کادر فنی و بازیکنان این تیم در لیگ آزادگان این فصل، تصریح کرد: ما تا این هفته به خوبی نتیجه گرفته‌ایم و نباید فراموش کنیم که یک تیم جوان و کم‌تجربه هستیم که اکنون در بین تیم‌های پرهزینه لیگ آزادگان به خوبی خود را نشان داده است.
وی با اشاره به برنامه بازی آینده این تیم در لیگ آزادگان افزود: سومین هفته دور برگشت از مرحله گروهی رقابت‌های جام آزادگان روز جمعه این هفته با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف آغاز می‌شود و تیم فوتبال صبای نوین قم در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال البرز شهرداری زنجان خواهد بود.
نکوئیان اضافه کرد: مسابقه تیم‌های فوتبال صبای نوین قم و شاهین کرج به میزبانی حریف زنجانی از ساعت 14 عصر جمعه هفته آینده 16 دی‌ماه در زنجان برگزار می‌شود و تیم فوتبال صبای نوین قم در هفتمین بازی خارج از خانه خود مقابل حریف به میدان می‌رود.
وی تصریح کرد: صبای نوین قم با ترکیبی از بازیکنانی که همه آنها فوتبالیست‌های توانمند قمی هستند و سرشار از انگیزه و استعداد برای نشان دادن نبوغ خود به دنبال موفقیت در مسابقات این فصل لیگ آزادگان تلاش می‌کنند، برای کسب جواز صعود به لیگ دسته دوم جام آزادگان و نشان دادن توانایی خود بسیار خوب عمل کرد‌ه‌اند و قطعا این روند ادامه خواهد یافت.
وی یاد آور شد: تیم ما در حالی مقابل تیم شاهین کرج صف آرایی می‌کند که نتایج بازی‌های قبل خوب و قابل توجه بوده است و اگر روند نتایج خوب این تیم همچنان ادامه یابد، قطعا صبای نوین در مقابل حریفان در نیم فصل دوم به نتایج خوبی دست خواهد یافت و به مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان نیز صعود می‌کند.
تیم فوتبال صبای نوین قم تا پیش از جدال جمعه این هفته خود با تیم فوتبال البرز شهرداری زنجان با کسب 22 امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان جای دارد.
انتهای پیام/ح20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول