اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خواستار شد

تشکیل واحد اقتصادی در باشگاه صبا

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: باید برای حل مشکلات مالی باشگاه صبا واحد اقتصادی این باشگاه هرچه زودتر فعالیت خود را آغاز کند.

تشکیل واحد اقتصادی در باشگاه صبا
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در جلسه هیئت مدیره باشگاه صبا با اشاره به عملکرد تیم فوتبال صبای قم در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور بر لزوم تلاش و برنامه‌ریزی در زمینه حفظ این موقعیت و دستیابی به جایگاه مناسب در پایان رقابت‌ها تاکید کرد.
استاندار قم افزود: با برنامه‌ریزی مناسب و مطلوب و همچنین استفاده از ظرفیت‌های موجود، باید زمینه ارتقای جایگاه تیم را فراهم کرد.
وی موفقیت‌های تیم صبا در نیم فصل رقابت‌ها را مرهون رویکرد فرهنگی و تمرکز ‌مدیریت باشگاه بر مسائل ارزشی و اخلاقی در ورزش دانست و تصریح کرد: نمایندگان ورزش قم باید در عرصه ارزش و اخلاق نیز الگو و اسوه باشند.
وی لزوم فعال شدن واحد اقتصادی باشگاه را امری ضروری خواند و گفت: به منظور شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری‌ و رفع مشکلات مالی باشگاه، باید این واحد هر چه سریع‌تر راه‌اندازی و فعال شود.
استاندار قم با اشاره به ضرورت رصد دقیق مسائل مختلف باشگاه از سوی اعضای هیئت مدیره، لزوم تسریع در ساماندهی و تشکیل کانون هواداران باشگاه را خواستار شد.
در این جلسه جهان بین سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و رمضان بیگی سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گزارشی از روند فعالیت‌ها و برنامه‌های باشگاه ارائه دادند.
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول