اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

نقش تعاون در رفع بیکاری بسیار تاثیرگذار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: نقش تعاون در رفع معضل بیکاری در سطح لرستان بسیار تاثیرگذار است.

نقش تعاون در رفع بیکاری بسیار تاثیرگذار است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حامد ویسکرمی امروز در نشست هماهنگی مدیران و معاونان زیر مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با برنامه‌ریزی در حوزه کاری، افزایش تعاونی‌های فراگیر ملی در سطح استان لرستان را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: بخش تعاون نقش مهمی در تعالی بخش اقتصاد و رفع معضل بیکاری دارد که باید از ظرفیت‌های این بخش در این زمینه به خوبی بهره گرفت.
ویسکرمی تصریح کرد: تعاونی‌ها از ظرفیت بالایی در زمینه توسعه اقتصادی استان لرستان برخوردار است.
وی تاکید کرد: با بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های موجود در این بخش می‌توان اقتصاد لرستان را تقویت کرده و به حل مشکل بیکاری در این استان کمک کرد.
ویسکرمی با اشاره به ظرفیت‌های ایجاد شده حاصل از ادغام سه وزارتخانه و تشکیل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: با توجه به تأثیر مهم وزارتخانه جدید در اقتصاد کشور باید به نحوی عمل کرد تا لرستان از مزایای این ادغام و ظرفیت ایجاد شده در زمینه رشد و توسعه به خوبی بهره‌مند شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ایجاد شده می‌توان در زمینه توسعه اقتصاد استان لرستان و رفع مشکل بیکاری تلاش مضاعفی کرد.
در این نشست مدیران و معاونان اداره کل تعاون سابق استان لرستان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود، مسایل، مشکلات و موانع موجود بر سر راه تعاونی‌های استان را طرح کردند.
انتهای پیام/ح30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول