اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

تصویب قانون بیکاری در مجلس یکی از کارهای مهم بود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب قانون بیکاری در مجلس یکی از کارهای مهم برای اقشار مردم بود.

تصویب قانون بیکاری در مجلس یکی از کارهای مهم بود
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، هادی مقدسی امروز در بازدید از مرکز فنی و حرفه‌ای شماره چهار امام علی (ع) شهرستان بروجرد با بیان اینکه با توجه به ایجاد طرح‌های پیش‌رو، بروجرد به یکی از قطب‌های اقتصادی کشور تبدیل می‌شود، گفت: با توجه به فعالیت‌های انجام شده و نیز ایجاد طرح‌های پیش‌رو چشم‌اندازی پر تحرک را برای بروجرد پیش‌بینی می‌کنیم، که البته باید به این موضوع توجه ویژه داشت که طرح‌های موجود و نیز طرح‌های پیش‌رو، نیاز به نیروی کار ماهر دارند و این وظیفه مهم به عهده آموزش فنی و حرفه‌ای است.
وی افزود: تصویب قانون بیکاری در مجلس شورای اسلامی، یکی دیگر از دستاوردها در حمایت از اقشار مختلف جامعه بوده که با اجرایی شدن این قانون، به دلیل اینکه مشمولان قانون بیمه بیکاری باید دارای مدرک فنی و حرفه‌ای باشند، کار مراکز فنی و حرفه‌ای سنگین‌تر می‌شود.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای پیشبرد اهداف و ایجاد رشته‌های آموزشی، با تجهیزاتی مطابق استانداردهای روز دنیا، به منظور تربیت نیروی کار ماهر بررسی‌های لازم، انجام پذیرد تا جهت تأمین منابع مالی اعم از عمرانی و تجهیزات، هماهنگی‌های لازم با دکتر کوروش پرند، سرپرست سازمان فنی و حرفه‌ای کشور انجام گیرد.
وی گفت: با توجه به آینده پیش‌روی شهرستان بروجرد، نباید درگیر روزمرگی شد و با اندیشیدن به افق‌های پیش‌رو، با همت والا و تلاش مستمر در جهت پیشبرد اهداف کوشید.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به کلنگ‌زنی منطقه ویژه اقتصادی بروجرد در آینده نزدیک اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی که دارای پنج فاز است و نیز دو طرح توسعه داروسازی و طرح‌های دیگر سبب می‌شود، که وظیفه آموزش فنی و حرفه‌ای در این شهرستان سنگین‌تر از گذشته شود.
انتهای پیام/صا30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول