اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

خرمشهر بالاترین نرخ بیکاری در کشور را دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: این حوزه انتخابیه بالاترین نرخ بیکاری را در کشور دارد که این موضوع موجب نگرانی بسیاری از جوانان شده است.

خرمشهر بالاترین نرخ بیکاری در کشور را دارد
مصطفی مطورزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: خرمشهر پایتخت مقاومت و ایثار ایران بوده و به این دلیل مسئولان باید هرچه سریع‌تر برای رفع محرومیت‌های این شهر تلاش کنند.
وی افزود: این شهر از ظرفیت‌های بالای تجاری و اقتصادی برخوردار است که با توجه ویژه و نگاه مضاعف حمایتی می‌تواند به بی‌نیازترین شهر کشور مبدل شود.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای‌اسلامی تصریح کرد: همچنان فقر و محرومیت در کوچه ‌پس ‌کوچه‌های این شهر موج می‌زند و این مسئله به‌‌ هیچ‌ وجه برای شهروندان خوشایند نیست.
وی با بیان اینکه بیکاری یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و از مهم‌ترین و اصلی‌ترین انتظارات جوانان از مسئولان دولتی است گفت: این موضوع آن‌قدر مهم و با اهمیت است که عدم ‌پیگیری آن از سوی مسئولان کشوری، موجب رشد بزهکاری در کشور می‌شود.
مطورزاده همچنین عنوان کرد: بیکاری و پیامدهای منفی ناشی ازآن، دامان بسیاری از جوانان شهر را گرفته به گونه‌ای که اعتیاد و سرقت در این شهر روزبه‌روز درحال افزایش است و اگر جلوی این روند گرفته نشود، در آینده نزدیک شاهد معضلات حادتری در این شهر خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: ما با اشتغال‌زایی می‌توانیم از بسیاری معضلات اجتماعی از قبیل اعتیاد و بزهکاری جلوگیری کنیم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: این حوزه انتخابیه بالاترین نرخ بیکاری را در کشور دارد که این موضوع موجب نگرانی بسیاری از جوانان شده است.
وی اضافه کرد: رشد اقتصادی در مناطق مختلف کشور به‌مراتب موجبات رونق تجاری کشور را سبب می‌شود.
مطورزاده در پایان گفت: امیدواریم با حمایت بیش‌ازپیش مسئولان شهرستان به‌زودی شاهد حذف بیکاری در منطقه باشیم.
انتهای پیام/م20/و4000 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول