اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرآورد دور برگشت شمالی‌های لیگ دسته یک والیبال

والیبال کاله جوان بر صدرنشینی خود تداوم بخشید

خبرگزاری فارس: در هفته دوم دور برگشت لیگ دسته یک والیبال کاله جوان مازندران با نتیجه سه بر یک شهرآورد مازندرانی‌های لیگ را به سود خود خاتمه داد و با شکست صالحین ساری بر صدرنشینی خود تداوم بخشید.

والیبال کاله جوان بر صدرنشینی خود تداوم بخشید
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در هفته دوم دور برگشت لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور دو تیم کاله جوان مازندران و صالحین ساری شهرآورد مازندرانی‌های لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور را برگزار کردند.
این دیدار در پایان با نتیجه سه بر یک به سود کاله جوان خاتمه یافت تا این تیم تنها تیم بدون شکست این دوره از رقابت‌ها لقب گرفته و بر صدرنشینی خود تداوم بخشید.
کاله جوان اگر چه گیم نخست را با امتیاز (25 بر 21) به حریف ساروی خود واگذار کرد اما، در گیم‌های دوم، سوم و چهارم توانست با امتیازهای (30 بر 28) ، (25 بر 17) و (25 بر 16) بر صدرنشینی خود تداوم بخشیده و همچنان با ثبت هشت بازی بدون باخت، در شکست‌ناپذیری رکورد بزند.
علی یاوری و جواد جاودانی داوران بین‌المللی کشورمان قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و احمد بندری نیز به‌عنوان نماینده و ناظر فدراسیون والیبال از نزدیک بازی را دنبال می‌کرد.
صالحین ساری که امسال نخستین حضور خود در لیگ دسته یک والیبال کشور را تجربه می‌کند، در کادر فنی از امین اصغری به‌عنوان سرمربی و سید قدیر محسنی به‌عنوان سرپرست استفاده می‌کند.
حسین کاظمی سرمربی کاله جوان است که با کمک ابوالقاسم نائیجی سرپرست پیشکسوت این تیم و بازیکنان بومی و جوان توانسته رکورد خوبی را تاکنون از خود بر جای بگذارند.
در صدر جدول گروه نخست این دوره از رقابت‌ها کاله جوان مازندران بدون شکست با هشت پیروزی 22 امتیازی است و تیم والیبال صالحین دیگر نماینده استان مازندران نیز با سه پیروزی، پنج شکست و کسب شش امتیاز در رده پنجم جدول هفت تیمی قرار دارد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول