اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نصب کفپوش جدید

بازی‌های لیگ برتر والیبال به سالن انقلاب رفت

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت والیبال استان البرز از برگزاری دیدار تیم‌های والیبال سایپا و کاله مازندران به میزبانی سالن انقلاب اسلامی کرج خبر داد.

بازی‌های لیگ برتر والیبال به سالن انقلاب رفت
عبدالعلی پیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: از ابتدای امسال سازمان لیگ فدراسیون والیبال به این هیئت و باشگاه سایپا اعلام کرده بود که شرایط سالن نشاط برای میزبانی از سوپر لیگ کشور مناسب نیست و به ما فرصت داد طی یک مدت زمان معین بازی‌ها به سالن دیگری منتقل شود، لذا پس از برگزاری جلسات مختلف با مسئولان ورزش استان در نهایت مقرر شد تا با تعویض کفپوش سالن انقلاب بازی‌ها به این سالن منتقل شود.

*نصب کفپوش موقت برای حل مشکل
وی افزود: با توجه به اینکه تعویض کفپوش سالن انقلاب نیاز به زمان زیادی داشت لذا پس از رایزنی با فدراسیون والیبال کفپوش موقتی که برای مسابقات قهرمانی آسیا در سالن 12 هزار نفری آزادی به کار گرفته شده بود را به کرج انتقال دادیم تا در اندک فرصت باقیمانده از مهلتی که فدراسیون به ما داده بود بتوانیم سالن انقلاب را برای میزبانی از لیگ برتر کشور مهیا کنیم.
سرپرست هیئت والیبال استان البرز با بیان اینکه رختکن و جایگاه ویژه سالن نیز مورد بهسازی و تعمیر قرار گرفته است گفت: پیمانکار نصب کفپوش به صورت شبانه‌روزی در حال کار است تا شرایط را برای برگزاری بازی در روز چهارشنبه مهیا کند و امیدوارم بتوانیم در فرصت باقیمانده کار را به سرانجام برسانیم و میزبان این دیدار هفته سیزدهم در سالن انقلاب باشیم.
سرپرست هیئت والیبال در پاسخ به این سئوال که چرا فدراسیون با برگزاری بازی‌ها در سالن نشاط مخالفت کرده است گفت: سالن نشاط به دلیل محدودیت ظرفیت تماشاگر توان پذیرایی از خیل عظیم والیبال دوستان و تماشاگران را ندارد و در دیدارهای حساس ایجاد مشکل می‌کند لذا برای افزایش کیفیت بازی‌ها و بالا رفتن امنیت برگزاری این تصمیم اتخاذ شده است که امیدوارم با توجه به شرایط مطلوب سالن انقلاب سرویس‌دهی مناسب‌تری به تماشاگران بدهیم.
دیدار تیم‌های والیبال سایپا و کاله آمل در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر ایران روز چهارشنبه 14 دی ماه راس ساعت 17 در کرج برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/‌ش20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول