اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مهم‌ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال صورت می‌گیرد

رویارویی ملی‌پوشان لیگ برتری والیبال در پایان نیم فصل نخست

خبرگزاری فارس: در مهم‌ترین و حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، ملی‌پوشان دو تیم قدرتمند کاله مازندران و سایپای البرز عصر فردا چهارشنبه در آخرین دیدار نیم فصل اول لیگ برتر والیبال با هم روبرو می‌شوند.

رویارویی ملی‌پوشان لیگ برتری والیبال در پایان نیم فصل نخست
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، در حساس‌ترین دیدار هفته لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که به نوعی یکی از مهم‌ترین دیدارهای لیگ برتر والیبال امسال است، دو تیم قدرتمند کاله مازندران و سایپای البرز عصر فردا چهارشنبه در شرایطی سخت با یکدیگر روبرو می‌شوند.
این دیدار که آخرین بازی نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال سال 90 است و تیم‌ها بعد آن به تعطیلات نیم فصل می‌روند، برای بازیکنان و کادر فنی دو تیم از اهمیت خارق‌العاده‌ای برخوردار است.
کاله مازندران که دو شکست متوالی در هفته‌های گذشته مقابل باریج اسانس کاشان و گیتی‌پسند در آمل که با حواشی زیادی همراه بوده، را تجربه کرد و جرایم سنگینی نیز گریبانگیر آن شد نمی‌خواهد دست خالی از زمین بیرون بیاید، در مقابل سایپا نیز می‌خواهد با کسب امتیازات لازم بتواند با شیرینی بیشتر قهرمانی نیم فصل را جشن بگیرد.
تنها نماینده مازندران در لیگ برتر نیز با پیروزی مقابل سایپای البرز می‌تواند تا حدود زیادی از فشار روانی گذشته خود بکاهد البته پیروزی شیرین دیدار بدون تماشاگر مقابل آلومینیوم المهدی بندرعباس نیز تا حدی التیام‌بخش بوده است.
با توجه به حساسیت این دیدار سعید درخشنده از پیشکسوتان نام آشنای والیبال کشورمان و دبیر فدراسیون، نماینده و ناظر این فدراسیون است و ابراهیم فیروزی و مرتضی اکرمی کار قضاوت این دیدار را برعهده دارند.
در ترکیب احتمالی کاله مازندران که سرمربیگری آن را بهروز عطایی برعهده دارد و محمد شریعتی و آرنندو دامیان دستیارانش بوده و حسن منصوری آملی سرپرست این تیم است، بازیکنان ملی‌پوش و نامی نظیر علیرضا نادی، فرهاد نظری افشار، میرسعید معروف، گایداراسکی، عبدالرضا علیزاده، حمزه زرینی، عادل غلامی، شهرام محمودی، آرش صادقیانی، میلاد عبادی‌پور، مهدی رنجبر و وحید سیدعباسی حضور دارند.
در ترکیب احتمالی سایپای استان البرز که کار مربیگری آن را فرهاد نفرزاده برعهده دارد، بازیکنان نام‌آشنایی همچون آرش کمالوند، مهدی مهدوی، پویا فیاضی، ایوان استانف، تئودور توکداف، سامان فائزی، وحید والی، محمدرضا فتاحی راد، آرمین تشکری و مجتبی یوسفی به کار گرفته می‌شوند.
سایپای البرز تاکنون تیم بدون شکست این دوره از رقابت‌های لیگ برتر والیبال بوده و با کسب 30 امتیاز در صدور جدول جای دارد همچنین کاله مازندران که 10 پیروزی و دو شکست را در کارنامه خود دارد با کسب 25 امتیاز بعد از پیکان تهران و شهرداری ارومیه در مکان چهارم جدول جای گرفته است.
انتهای پیام/ی20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول