اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشکده هنر دانشگاه تهران:

باید به فرهنگ‌های بومی در بسته‌بندی صنایع دستی توجه شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشکده هنر دانشگاه تهران گفت: در بسته‌بندی صنایع دستی به عرف، آداب و رسوم فرهنگ بومی هر منطقه و کشور باید توجه شود.

باید به فرهنگ‌های بومی در بسته‌بندی صنایع دستی توجه شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عباس افتخاری بعدازظهر امروز در ششمین کارگاه منطقه‌ای بسته‌بندی در صنایع دستی منطقه شمال که در هتل بادله ساری برگزار شد، درباره تاثیر بسته‌بندی و طراحی در فروش محصولات صنایع دستی با بیان اینکه صنعت بسته‌بندی موجب نوآوری در صنایع دستی می‌شود، اظهار داشت: رقبای قدرتمند جهانی با آگاهی برخاسته از تحقیقات علمی در بخش بازار به مقوله بسته‌بندی محصولات اهمیت داده و توانستند در تولید، فروش و بازاریابی محصولات صنایع دستی در سطح جهانی جایگاه کسب کنند.
وی تصریح کرد: بسته‌بندی مهم‌ترین حلقه ارتباط بین تولید، نگهداری، حمل و نقل و بازاریابی است که نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای بین فروشنده و خریدار در بازارهای جهانی ایفا می‌کند.
افتخاری به استاندارد بودن محصولات در بسته‌بندی‌ها تاکید کرد و متذکر شد: وجود علائم هشداردهنده، رعایت گرافیک بسته‌بندی، توجه به بسته مشابه در بازار و کاهش هزینه‌ها در بسته‌بندی صنایع دستی مورد توجه قرار گیرد.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه بسته‌بندی شاخص‌های قدرتمندی در بازاریابی و ثروت را در عرصه جهانی به ظهور می‌رساند، گفت: اگر بسته‌بندی جاذبه نداشته باشد فرصت‌های فروش و جذب مشتری را از دست می‌دهد.
افتخاری خاطرنشان کرد: در بسته‌بندی صنایع دستی به عرف، آداب و رسوم فرهنگ بومی هر منطقه و کشور باید توجه شود.
در این همایش از استان‌های برتر که در بسته بندی صنایع دستی موفق بودند، تجلیل شد.
انتهای پیام/م30/چ3000
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول