اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار شیراز:

اتوبوس‌های بی‌آرتی مهمان شیرازی‌ها می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار شیراز از طراحی خطوط ویژه اتوبوس‌های «بی آر تی» در شیراز خبر داد.

اتوبوس‌های بی‌آرتی مهمان شیرازی‌ها می‌شوند
حسام قلعه‌دار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: طراحی این خطوط در مرحله نهایی است و از تابستان سال آینده این طرح در این شهر اجرایی می‌شود.
قلعه‌دار تصریح کرد: استفاده از این نوع اتوبوس‌ها می‌تواند، تاثیر بسزایی در رسیدن شهروندان در کمترین زمان ممکن به مقصد موثر باشد.
وی بیان داشت: نخستین مرحله این طرح با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از میدان احسان تا باسکول نادر به اجرا در می‌آید.
معاون شهردار شیراز اضافه کرد: در حال حاضر برنامه‌ریزی و مطالعه برای راه‌اندازی حدود پنج خط ویژه در خیابان‌های مختلف شهر از جمله خیابان‌های نادر، زند و سایر نقاط شلوغ شهر در حال انجام است.
قلعه‌دار ابراز داشت: به دنبال این هستیم که تا نیمه سال آینده خطوط ویژه بی‌آرتی را راه‌اندازی کنیم تا مردم بتوانند با سهولت تمام در نقاط مختلف شهر به امور خود برسند.
وی اضافه کرد: با راه‌اندازی خطوط «بی آر تی»، مانعی برای عبور اتوبوس‌ها در آن مسیر نیست و این اتوبوس‌ها بسیار سریع حرکت می‌کنند.
قلعه‌دار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در عبور از سطح خیابان اولویت با حمل و نقل عمومی است، تصریح کرد: با طرح خطوط ویژه‌ای که مدتی است در این شهر اجرا شده است، شهروندان آن را پذیرفته‌اند و این جای امیدواری برای اجرای طرح محدوده ترافیک شیراز است.
معاون شهردار شیراز گفت: در حال حاضر نیز برای اجرای طرح محدوده ترافیک شیراز مقدمات آن از جمله ساخت پارکینگ‌ها در حال برنامه‌ریزی است و منافع شهر نیز در این است که استفاده از حمل و نقل عمومی رایج باشد تا آلودگی هوا کاهش یابد.
قلعه‌دار ابراز داشت: همچنین با اجرای طرح محدوده ترافیک می‌توانیم با سفرهای شهری در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کارهای خود برسیم.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول