اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان نور:

فتنه 88 خیلی‌ها را وارد گرداب کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نور گفت: فتنه 88 که تکان‌دهنده و قابل تامل بود، خیلی‌ها را وارد گرداب کرد که معتقد به نظام بودند.

فتنه 88 خیلی‌ها را وارد گرداب کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام سید حسین امیری صبح امروز در جمع مسئولان مجمع امور صنفی و روسای اتحادیه‌های صنفی بازاریان نور بیان داشت: بعد از انقلاب تا پیروز شدیم برخی فکر کردند دیگر کاری نداریم، ولی باید بدانیم آنهایی که گفتند اسلام و دین خدا، امتحان می‌شوند.
وی با اشاره به فتنه 88 و تبیین آن در بیشتر سخنرانی‌های رهبری ابراز داشت: فتنه 88 که تکان‌دهنده و قابل تامل بود، خیلی‌ها را وارد گرداب کرد که معتقد به نظام بودند.
امام جمعه شهرستان نور تصریح کرد: شرایط فتنه 88 شرایط بسیار سختی بود، امری که برنامه‌ریزی شده بود و بحث این نبود که چه کسی رئیس جمهور می‌شود و انتخابات چگونه برگزار می‌شود، هر کسی رای می‌آورد فرقی نمی‌کرد، چون برنامه‌ریزی برای کودتای آرام بود.
امیری خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ریزی به دو صورت در اعتراض به نتیجه انتخابات و یا شادی پس از انتخابات، زمینه برای ایجاد مسایل و مشکلات در کشور فراهم شده بود.
وی ادامه داد: غرب هزینه سنگینی کرد و بوق‌های تبلیغاتی خود در دنیا را بسیج کرد تا نظام ما سست و جمهوری اسلامی از بین برود، اما یک جایی اشتباه کرد و همان اشتباه باعث شد که مردم هوشیار شوند، آنهایی هم که به اعتراض به نتیجه انتخابات آمدند متوجه شدند، هدف آنها بحث انتخابات و احمدی‌نژاد نبود بلکه با دین و اعتقادات مردم بازی شده و زیر سئوال رفت.
امام جمعه نور بیان داشت: حماسه بزرگی که سه روز بعد از عاشورا در 9 دی خلق شد، توسط آنهایی که به احمدی‌نژاد رای دادند، نبود بلکه تمام دل بستگان به اسلام و امام حسین(ع)آمدند و نشان دادند پای اعتقادات خود می‌ایستند و حاضر نمی‌شوند اعتقادات دینی و مذهبی را به گروهی ختم کنند.
امیری حماسه 9 دی را بازگشت دوباره آرامش به مملکت دانست و اضافه کرد: ملت ایران به رغم مشکلات معیشتی و اقتصادی و اعتراض‌ها به این موارد، تنها انتظار دارند مسئولان در پی رفع آن باشند و هرگز اجازه نمی‌دهند تا بیگانگان وارد کشور شوند و برایشان تصمیم بگیرند.
وی گفت: حضور بیگانگان در سایر کشورها و فجایعی که پیش آمده از جمله در عراق و افغانستان که جزء بدبختی، بیچارگی و تفرقه به جای نگذاشت، برای همگان تجربه است تا مانع از حضور آنان در کشورهای خود شوند.
امام جمعه شهرستان نور به نقش همیشگی و موثر بازاریان و اصناف اشاره کرد و اذعان داشت: در 9 دی و اعتراض‌ها، به حرمت‌شکنی‌ها و حمایت از ولایت فقیه، بازار همواره پیشقدم بود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول