اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید مدیرکل حمل و نقل و کارشناسان

مسائل و مشکلات پایانه‌های مرزی کرمانشاه بررسی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه از پایانه‌های مرزی استان بازدید و مسائل و مشکلات آنها بررسی شد.

مسائل و مشکلات پایانه‌های مرزی کرمانشاه بررسی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن خسروانی و تعدادی از کارشناسان حمل و نقل پیش از ظهر امروز از زیرساخت‌های حمل و نقلی استان بازدید کردند.
براساس این گزارش، در این سفر مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه و هیئت همراه از مجموعه مرزی خسروی و بازارچه مرزی پرویزخان بازدید کردند.
همچنین مدیر پایانه مرزی خسروی در این بازدید گزارشی ارائه داد و خسروانی از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به زوار عتبات عالیات، روند ترانزیت کالا از طریق این دو مرز زمینی و بررسی نحوه جابجایی کامیون‌ها و صدور بارنامه برای آن‌ها قرار گرفت.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه و هیئت همراه پس از ملاقات با کارکنان پایانه‌های خسروی و پرویزخان پس از شنیدن پیشنهادات و نظرات کارکنان، از گردش کار این دو پایانه مهم و استراتژیکی استان کرمانشاه و امور اجرایی واگذار شده اطلاع یافتند.
خسروانی همچنین در جلسه مشترکی با حضور سید مهدی جاسمی مدیر پایانه مرزی خسروی، مسئول دفتر فنی و مسئول ترانزیت اداره کل پیمانکاران مشاوران، دستورات لازم را برای اداره هر چه بهتر امور و بررسی نقاط ضعف و قوت این پایانه‌ها در راستای بهبود امکانات رفاهی برای تردد زائران به عتبات عالیات ارائه داد.
در این جلسه قرار شد؛ از نقطه صفر مرزی تا ورودی زائران به داخل سالن‌ها، سایه‌بانی برای رفاه حال زائران احداث شود.
همچنین پیشنهادهایی در مورد بهبود وضعیت نمازخانه‌ها مطرح شد.
خسروانی در این جلسه اظهار امیدواری کرد؛ پایانه پرویز‌خان هر چه سریع‌تر با موفقیت ساخته شده و موجب رفاه بیش از پیش حال هموطنان شود.
در حاشیه این سفر مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کرمانشاه در نشستی با فرماندار قصرشیرین نسبت به بررسی مسائل و مشکلات و راه‌حل‌های قابل اجرا بحث و تبادل‌نظر کردند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول