اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کشت و صنعت جیرفت خبر داد

احداث پایانه بزرگ صادراتی در جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت کشت و صنعت شهرستان جیرفت از احداث یک پایانه صادراتی بزرگ در جنوب استان خبر داد و گفت: این شرکت برای افزایش کیفیت و مرغوبیت محصولات در سال آینده احداث این پایانه را آغاز می‌کند.

احداث پایانه بزرگ صادراتی در جنوب کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، سیدعبدالرضا موسوی بعد از ظهر امروز در گردهمایی اعضای شوراهای اسلامی کار استان کرمان در جیرفت تولید مستمر و افزایش بهره‌وری را از مهم‌ترین اهداف این مجموعه خواند و اظهار داشت: این تعامل همیشه این مجموعه را از حاشیه بازداشته و موجب شده است که همچنان استوار و پایدار در افزایش تولید مؤثر باشد.
موسوی با اشاره به خصوصی شدن این شرکت در سال 89 تصریح کرد: با این وجود شرکت کشت و صنعت جیرفت همچنان منافع کارگران را هدف اصلی خود قرار داده است.
وی ابراز داشت: با استفاده از تجربیات گذشته، مشاوران زبده و کارآمد و تغییر نگاه مجموعه عوامل به جامعه کارگری این شرکت به پیشرفت‌های خوبی دست یافته است.
موسوی بیان داشت: پس از خصوصی شدن این مجموعه، صاحبان سهام با دید اصلاحی نسبت به افزایش حقوق کارگران در طرح طبقه‌بندی مشاغل اقدام کردند.
وی هزاران عامل اعم از طبیعت، نیروی انسانی، سرمایه و ... را در تولید مؤثر دانست و اذعان داشت: باید حقوق و مزایای بیشتر به افرادی داده شود که تولید محصول بیشتری نسبت به منطقه داشته باشند.
موسوی سود خالص این شرکت را 1.5 میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد: این شرکت در سطح منطقه حدود 50 هزار تن تولید محصول دارد.
وی از احداث یک پایانه صادراتی بزرگ در جنوب استان خبر داد و گفت: این شرکت برای افزایش کیفیت و مرغوبیت محصولات خود و ارائه خدمات بهتر به تولیدکنندگان در سال آینده احداث این پایانه را آغاز می‌کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول