اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده فیروزکوه و دماوند در مجلس خبر داد

ایجاد فضای پایانه‏ای برای استراحت رانندگان در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس گفت: یکی از نیازهای اساسی این شهرستان، ایجاد یک فضای پایانه‏ای برای استقرار و استراحت رانندگان است که این طرح اجرا می‏شود.

ایجاد فضای پایانه‏ای برای استراحت رانندگان در فیروزکوه
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شاهرخ رامین صبح امروز در مراسمی که به مناسبت تجلیل از خدمتگزاران عرصه حمل و نقل باری و مسافری شهرستان فیروزکوه برگزار شد، ضمن قدردانی از همه دست‏اندرکاران عرصه حمل و نقل اظهار کرد: باید برای رسیدن به آرمان‏های مشترک با خدمتگزاران مخلص این عرصه، راه را هموارتر و وسیع‏تر کرد.
وی اضافه کرد: همچنین باید برای سرعت ‏دادن به امور و پیشبرد اهداف، مشکلات و موانع را از سر راه برداشت.
نماینده مردم شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقام رانندگان در عرصه حمل و نقل تصریح کرد: رانندگان علاوه بر اینکه نقش مهمی را در حمل و نقل کشوری ایفا می‏کنند باید این باور را در خود جای دهند که انسان‏های بزرگ‏منش و از خودگذشته‏ای هستند.
رامین افزود: اساس جامعه حمل و نقل، رانندگانی خوش‏خلق و خو و با صفات مردانه هستند که همواره در فرهنگ عمومی با حضور همیشه در صحنه و فعال از آنها یاد می‏شود.
وی تاکید کرد: رانندگان رفع مشکلات جاری اجتماع را بر عهده دارند و در لحظه‏های حساس و هر ساعت از شبانه‏روز تمام کالاها و نیازهای اساسی مردم را از نقطه‏ای به نقطه دیگر کشور انتقال می‏دهند و از هیچ تلاشی در این عرصه مقدس که پایه اقتصاد و انسجام کشور را تشکیل می‏دهد، دریغ نمی‏کنند.
نماینده مردم شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از نیازهای اساسی شهرستان فیروزکوه در زمینه حمل و نقل، ایجاد یک فضای پایانه‏ای برای استقرار و استراحت رانندگان و ایجاد پارکینگی برای تمام خودرو‏هاست.
رامین ادامه داد: این طرح به میمنت این روز و با همکاری شما عزیزان در شهرستان فیروزکوه اجرا خواهد شد تا جایگاهی برای کم شدن بار خستگی از دوش تمام خودروها‏ و رانندگان در حال گذر از فیروزکوه باشد.
وی اظهار کرد: همه همکاران و رانندگان نقاط مختلف کشور زمانی که می‏خواهند از شهرستان فیروزکوه عبور کنند، این شهرستان را به عنوان خانه خود دانسته و بدانند که خانه‏ای هم برای توقف و استراحت به میزبانی ما دارند.
نماینده مردم شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در دنیایی زندگی می‏کنیم که هر اتفاق و رویدادی روی اتفاقات دیگر تاثیر می‏گذارد و در دنیا و کشور همه مجموعه‏ها به صورت زنجیری به هم متصل‏اند و نحوه عملکرد هر یک از ما مکمل عملکرد دیگری است.
رامین تاکید کرد: تولید ناخالص ملی ما بر روی حوزه حمل و نقل تاثیر ویژه‏ای می‏گذارد و هرچه تولید ناخالص ملی بالا رود با همان میزان حمل و نقل ما هم رشد پیدا می‏کند.
وی گفت: با این وجود باید همه ارکان نظام تلاش کنند که این تولید را در برنامه پنج افزایش دهند و بخش حمل و نقل به همت و تلاش رانندگان حتی از معدل رشد تولید کشوری بیشتر رشد کند و توان بالای حوزه حمل و نقل در کشور ثابت شود.
نماینده مردم شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در برنامه پنج ساله یکی از سیاست‏های دولت ارتقای بهره‏وری در همه زمینه‏هاست.
رامین افزود: باید با افزایش یارانه‏ها، سرمایه‏گذاری‏های کلان و بدون محدودیت در کنار برنامه‏ریزی‏های دقیق بتوانیم از سرمایه‏گذاری‏ها نهایت بهره‏وری را در همه زمینه‏ها حتی در بخش ناوگان حمل و نقل و راهداری با سطح کیفی و خروجی مثبت بیشتر و بهتری ببریم.
وی تاکید کرد: باید با حمایت دستگاه‏های مربوطه مثل وزارت راه و شهرسازی و افزایش کیفیت جاده‏ها بتوانیم این جهش بزرگ را در حوزه حمل و نقل ایجاد کنیم.
این مراسم با حضور افشارنادری فرماندار فیروزکوه، معاونان فرماندار، محمد عبدالملکی مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان تهران، تنی چند از مسئولان دستگاه‏های اجرایی شهرستان و مسئولان شرکت‏های حمل و نقل و رانندگان در تالار پذیرایی آذین شهرستان فیروزکوه برگزار شد.
در این مراسم با اهدای هدایا و لوح‏های تقدیر از مسئولان، رانندگان و خدمتگزاران نمونه و فعال عرصه حمل و نقل شهرستان فیروزکوه تقدیر شد.
انتهای پیام/ج10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول