اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اصفهان:

پیگیر احداث دانشکده قرآن و حدیث علامه مجلسی هستیم

خبرگزاری فارس: شهردار اصفهان گفت: در راستای تسریع در ساخت پروژه دانشکده قرآن و حدیث در اصفهان گروه ویژه پیگیر با همکاری شهرداری منطقه سه مستقر می‌کنیم.

پیگیر احداث دانشکده قرآن و حدیث علامه مجلسی هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان،  سید مرتضی سقائیان‌نژاد صبح امروز در دیدار با آیت الله طباطبائی‌نژاد ضمن تشریح محل مورد نظر این دانشکده با اجرای هم‌زمان فاز دوم پروژه امام علی (ع) اظهار داشت: این محل نیاز به تایید پروانه ساخت دارد که شهرداری اصفهان تعهد تمام هزینه پروانه ساخت این دانشکده را تقبل می‌کند.
وی با بیان اینکه این پروژه عظیم باید فاز به فاز ساخته شود، گفت: نقشه فاز دوم 5 هزار و 200 متر مربوط به عملیات اجرایی این دانشکده تهیه و در نخستین فرصت تهیه و تحویل داده ‌شود.
شهردار اصفهان با تاکید به اینکه این پروژه نیاز به کار کارشناسی دارد، تقبل کرد برای تسریع در ساخت فاز یک آن هم‌زمان با کلنگ زنی تیم اجرایی ناظر را زیر نظر شهرداری منطقه سه هماهنگ کند.
وی همچنین با تاکید به اینکه ساخت این پروژه باید مرحله به مرحله باشد، گفت: برخی کاربری‌های این مجموعه به محض آغاز عملیات ساختمانی نیاز مکانی مشخص در نظر گرفته می‌شود.
سقائیان‌نژاد بیان داشت: در مدت آزاد سازی قسمت‌های طرح وارد مذاکره شده و در حد امکان سعی می‌کنیم که قیمت زمین در اطراف این پروژه را متعادل نگه داریم.
وی ادامه داد: در آزاد سازی سایر قسمت‌های اطراف این پروژه همکاری لازم را انجام می‌دهیم.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول