اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موسس حوزه علمیه خواهران خرمشهر:

آموزش‎های علمی نیازمند پشتوانه دینی هستند

خبرگزاری فارس: موسس حوزه علمیه خواهران خرمشهر گفت: آموزش‎‎های علمی به یک پشتوانه دینی نیاز دارند.

آموزش‎های علمی نیازمند پشتوانه دینی هستند
خدیجه عابدینی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: در نشستی که با مسئولان و مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه‎ای خرمشهر با حضور کارآموزان داشتیم در خصوص اهمیت آموزش مسائل دینی و احکام در کنار دیگر آموزش‎ها بحث‎هایی شد که امیدواریم در آینده مفید واقع شوند.
وی افزود: در یک نظام دینی بر همه مسئولان و متولیان امر آموزش واجب است که مسائل دینی را به کارآموزان و دانش‎آموزان تعلیم داده و در مسیر پرورش و تربیت نیروی انسانی صالح گام بردارند.
موسس حوزه علمیه خواهران خرمشهر خاطرنشان کرد: معلمان و تربیت‎کنندگان نیروهای انسانی باید با ابتکار و خلاقیت زمینه جذب نسل جوان به سوی مسائل و معارف دینی و قرآنی را فراهم کنند.
عابدینی با اشاره به بازدید هفته گذشته مسئولان حوزه علمیه خواهران خرمشهر از مراکز فنی و حرفه‎ای این شهرستان تصریح کرد: به منظور آشنایی هرچه بیشتر با رشته‎های آموزشی که در مراکز فنی و حرفه‎ای آموزش داده می‎شوند به همراه هیئت همراه از این مراکز با حضور در محیط‌های آموزشی به بازدید از کارگاه‎ها پرداخته و با نحوه پذیرش کارآموز و سطح کیفی امکانات آموزشی این مراکز آشنا شدیم.
وی با بیان اینکه در این برهه از زمان نیاز به ارتباط میان اطلاعات و عوامل آموزشی کاملا احساس می‎شود، اظهار داشت: رعایت و شناخت نکات مهم آموزشی و نیاز بیشتر به دین و پشتوانه‎های دینی از جمله عوامل ضروری در پیشرفت دینی کارآموزان و دانش‎آموزان است که باید با استفاده از ابزارهای روز و نظام‎های موثر آموزشی صورت گیرد.
موسس حوزه علمیه خواهران خرمشهر ادامه داد: همانگونه که جسم بیمار پزشک می‎خواهد روح خسته و سرگردان نیز به تغذیه مناسب دینی نیازمند است که باید با همت و پشتکار مسئولان این تغذیه دینی برای کارآموزان و به ویژه دختران جامعه به عنوان زنان و مدیران خانه آینده فراهم شود.
عابدینی در پایان با تشکر از مرکز فنی و حرفه‎ای خواهران خرمشهر به دلیل ارائه امکانات مورد نیاز به دختران و زنان اجتماع گفت: امیدواریم چنین آموزش‎هایی در آینده نیز ادامه یافته و موجب یکپارچگی نظام‎های آموزشی علمی و دینی در سطح جامعه باشند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول