اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و روحانیان؛

حوزه علمیه خواهران مرودشت افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با شروع فصل تعلیم و تربیت، حوزه علمیه فاطمه‌الزهرا (س) خواهران مرودشت با حضور مسئولان و روحانیان این شهرستان افتتاح شد.

حوزه علمیه خواهران مرودشت افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، امام جمعه مرودشت صبح امروز در مراسم گشایش حوزه علمیه خواهران مرودشت، هدف از تاسیس این حوزه را تربیت نیروهای مومن و متعهد خواهر برای حضور در عرصه‌های علمی و فرهنگی این شهرستان ذکر کرد و اظهار داشت: در شهر مرودشت نیروی واجد‌ شرایط خواهر برای اقامه نماز جماعت در مدارس دخترانه و اقدامات فرهنگی خواهران کمتر یافت می‌شود.
حجت‌الاسلام ابوالقاسم غفوری افزود: امیدواریم با تاسیس این حوزه بتوانیم در حل این نقصان گامی اساسی برداریم.
وی اضافه کرد: تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن متجاوز در کمین نسل جوان انقلاب است و برای مقابله با این تهاجم مسئولان باید برنامه‌ریزی و تلاش کنند.
امام جمعه شهر مرودشت ادامه داد: کمبود چنین مرکز مهمی که از نیازهای خواهران علاقمند به فراگیری علوم و معارف اسلامی در این شهرستان بود به خوبی احساس می‌شد که با همت و یاری مسئولان شهر مرودشت و حسن توجه  مدیریت حوزه علمیه قم این مرکز راه‌اندازی شد.
وی بیان کرد: با توجه به قرار دادن محدودیت به کارگیری افراد غیربومی 400 نفر از خواهران این شهر ثبت‌نام کرده‌اند که نشان‌دهنده میزان علاقه آنان به فراگیری علوم و معارف اسلامی است.
عضو هیئت امنای این حوزه همچنین بیان کرد: در سال تحصیلی جاری 33 نفر از خواهران گزینش و مشغول به تحصیل شده‌اند و با امکانات فراهم شده این مرکز توانایی برگزاری کلاس دیگری برای تعدادی از خواهران گزینش شده را دارد که تاکنون حوزه علمیه قم موافقت خود را اعلام نکرده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول