اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد

کشته شدن 9 سرنشین بر اثر تصادفات جاده‌ای‌

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه اصفهان از کشته شدن 9 نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در راه‌های استان در هفته جاری خبر داد که علت آن خواب آلودگی، انحراف از جاده و سرعت غیرمجاز بوده است.

کشته شدن 9 سرنشین بر اثر تصادفات جاده‌ای‌
محمد علی نیکبخت امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اعمال قانون جدید موجب کاهش تصادفات جاده‌ای شده است به آخرین حوادث تصادفات جاده‌ای استان در طی هفته گذشته پرداخت و اظهار داشت: با ورود به فصل زمستان طرح زمستانه از 20 آذر ماه در جاده‌های استان مستقر و تیم زمستانی در مکان‌های مورد نظر اعزام و مستقر شدند.
وی با بیان اینکه این افراد مأموریت نظم ترافیکی در فصل سرما را بر‌عهده دارند، افزود: با نحوه اعمال قانون از یکم دی ماه اجرا و تخلفات و تعداد تصادفات تا‌کنون کاهش یافته است اما هنوز آماری مبنی بر میزان کاهش تخلفات جاده‌ای نداریم.
رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: این افراد در شرایط نامساعد جوی حوادث را کنترل و قانون جدید را اعمال می‌کنند.
وی در ادامه به تصادفات منجر به فوت جاده‌های استان طی هفته گذشته اشاره کرد و  گفت: ‌در جاده نجف آباد خودروی پیکانی به علت خواب آلودگی از جاده منحرف و منجر به فوت پنج نفر سرنشین ‌شد.
نیکبخت افزود: در جاده یاسوج به سمیرم خودروی پژو 405 با پرشیا با هم ‌برخورد کرده و دو نفر راننده این ‌خودروها فوت شدند.
وی همچنین به تصادف دیگر اشاره کرد و گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه تریلر در محور مواصلاتی استان یک دستگاه کشنده ولوو از جاده خارج و واژگون شده و راننده و کمک راننده در دم جان باختند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول