اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی فیروزکوه خبر داد

جلوگیری از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه با اشاره به شرایط جوی مناطق برف‏گیر و یخ‏زده فیروزکوه گفت: ماموران پلیس‏راه از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ در این محورها جلوگیری می‏کنند.

جلوگیری از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ در فیروزکوه
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‏رسانی پلیس، هادی احمدی با اشاره به شرایط جوی و برفی‏ بودن جاده‏های منتهی به شهرستان فیروزکوه به عموم رانندگان توصیه کرد تا در این شرایط حتماً قبل از مسافرت یک بار به طور آزمایشی زنجیر چرخ خودرو را بسته و آچارهای مورد نیاز را فراهم کنند.
وی اضافه کرد: همچنین رانندگان باید قبل از سفر از سالم بودن قسمت‏های فنی خودرو به ویژه سیستم گرمایشی و برف‏پاک‏کن اطمینان یابند و سپس با حوصله و سرعت مطمئن رانندگی کنند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: با توجه به وضعیت جوی در مناطق برف‏گیر و یخ‏زده این شهرستان، تردد بدون زنجیر چرخ امکان‏پذیر نیست.
احمدی اعلام کرد: ماموران پلیس‏راه از حرکت خودروهای فاقد زنجیر چرخ در این گونه محورها جلوگیری خواهند کرد.
وی اظهار کرد: در شرایط برفی تمام گردنه‏های منتهی به شهرستان فیروزکوه خطرناک هستند و رانندگان در این شرایط باید با حوصله و رعایت سرعت مطمئن رانندگی و فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کنند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: با توجه به حضور ماموران انتظامی به ویژه پلیس‏راه در سراسر محورهای مواصلاتی، آمادگی خدمات‏رسانی به مردم وجود دارد و با رانندگان متخلف نیز به شدت برخورد خواهد شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول