اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی خواستار شد

توجه به قراردادهای پشتیبانی جایگاه‌های CNG آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: شهرداری‌ها و بخش خصوصی توجه ویژه‌ای به انعقاد قراردادهای پشتیبانی جایگاه‌های CNG داشته باشند.

توجه به قراردادهای پشتیبانی جایگاه‌های CNG آذربایجان غربی
سید جواد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: عدم توجه به این نوع قراردادها به نوعی غیرقانونی است چرا که استفاده از تجهیزات دولتی و عدم پشتیبانی از آنها در این زمینه وجود دارد.
وی با بیان اینکه به منظور نگهداری و حراست از جایگاه‌های CNG، مسئولان این جایگاه‌ها را ملزم به انعقاد قرارداهای پشتیبانی کرده‌ایم، تصریح کرد: تأخیر در انعقاد این قراردادها غیرقابل قبول است.
این مسئول با انتقاد از وضعیت موجود استان در این زمینه افزود: این افراد از تجهیزات دولت بهره‌‌برداری می‌کنند ولی برای تعمیر آن اقدامی نمی‌کنند.
محمودی نظارت و پشتیبانی بیشتر شهرداری‌ها را در این زمینه خواستار شد و خاطر نشان کرد: اگر شهرداری‌ها و بخش خصوصی زیر بار قرارداد پشتیبانی نروند باید برخورد جدی با آنها انجام گیرد.
وی بر تنظیم قرارداد واحد برای ارائه خدمات از سوی شرکت‌های پشتیبان به جایگاه‌های CNG و داشتن توافقات درون استانی بین شهرداری و شرکت نفت تأکید کرد و گفت: این قراردادها باید در بخش خدمات، تعهدات، تأمین قطعات، تعمیر و نگهداری جایگاه‌های CNG برای شرکت‌ها وجود داشته باشد.
این مسئول اظهار داشت: این کار نباید به گونه‌ای باشد که شرکت‌ها مبالغ مختلفی از صاحبان جایگاه‌ها برای این منظور بگیرند.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: ارائه خدمات یکسان با مبلغ قرارداد یکسان برای شرکت‌های پشتیبان ضروری بوده و شرکت نفت نیز در این زمینه باید نقش آفرینی کند.
انتهای پیام/و۳۰/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول