اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک عکاس اصفهانی:

کانون عکس اصفهان در جایگاه نخست آسیا قرار گرفت

خبرگزاری فارس: عکاس اصفهانی گفت: کانون عکس اصفهان در جایگاه نخست آسیا قرار گرفت.

کانون عکس اصفهان در جایگاه نخست آسیا قرار گرفت
اصغر صامتی در گفت‌وگو  با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: کانون عکس اصفهان و عکاسان اصفهانی از بین 131 کلوپ و انجمن شرکت کننده با کسب 245 امتیاز در رتبه پانزدهم جهان قرارگرفت و در رتبه‎بندی قاره‎ای نیز بهترین کلوپ آسیایی شرکت کننده در این مسابقه لقب گرفت.
وی افزود: فدراسیون بین‎المللی هنر عکاسی برگزار کننده این مسابقه بوده است که به‌عنوان یکی از مراجع معتبر جهانی در زمینه هنر عکاسی هر ساله این مسابقه را در کمپ خود در کشور فرانسه بین کلوپ‎های عکاسی سراسر دنیا برگزار می‎کند.
وی در ادامه بیان داشت: طبق قوانین این مسابقه هر کلوپ می‎تواند فقط 20 اثر از عکاسان خود را به این مسابقه ارسال کند و پانزدهم شدن کانون عکس اصفهان در جهان در حالی است که چندین کلوپ عکس قدیمی و باسابقه از کشورهای اروپا و آمریکای جنوبی در رتبه‎بندی نهایی بعد از نماینده ایران در این مسابقه قرار گرفتند.
این عکاس اصفهانی از عکاسانی که در این فستیوال جهانی حضور داشتند نام برد و گفت: در این مسابقه آثار افشین آذریان، صفا پیرشیری، سیامک تراکمه، ابراهیم باختری‎بناب، عالیه سعادت‌پور و بیتا رهنما مورد توجه هیئت داوران مسابقه قرار گرفت.
وی در ادامه با ابراز نارضایتی از عدم توجه مسئولان اصفهان به افتخارآفرینی‎های مدام کانون عکس اصفهان، بیان داشت: عکاسان اصفهانی تاکنون در مسابقات معتبر زیادی در جهان توانستند حائز رتبه‎های نخست شوند و این کانون در مسابقات داخلی نیز همیشه رتبه‎های اول را از آن خود کرده که به‌عنوان مثال می‎توان به کسب رتبه دوم و چهارم شدن عکاسان اصفهانی در جشنواره ملی اشاره کرد که کسب این رتبه در صورتی است که تعداد عکاسان تهران چندین برابر عکاسان اصفهان بوده است.
صامتی گفت: مسئولان اصفهانی می‎پندارند که اگر از هنرمندان و عکاسان حمایت کنند از مقامشان کم می‎شود و یا اگر قدردانی کوچکی از آنها به عمل بیاورند، باید جایگاهشان را با این هنرمندان تقسیم کنند.
وی اضافه کرد: تنها خبرگزاری که تاکنون خبرهای موفقیت‌های ما را به شکل گسترده پوشش داده و سبب شده در بسیاری از رسانه‌های دیگر نیز انعکاس داشته باشد خبرگزاری فارس اصفهان بوده است.
انتهای پیام/خ30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول