اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

جایگاه نماز در حکومت اسلامی یک جایگاه مهم است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: جایگاه نماز در حکومت اسلامی یک جایگاه مهم است.

جایگاه نماز در حکومت اسلامی یک جایگاه مهم است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی صبح امروز در آیین تجلیل از فعالان و رابطان نماز ادارات لرستان از نماز به عنوان حلقه اتصال انسان به خدا و یک خود کنترلی که از درون انسان را کنترل می‌کند یاد کرد و گفت: خانواده‌هایی که نماز در آن جایگاهی ندارد، فرزندانشان به سهولت به فساد کشیده می‌شوند و طلاق نیز در این خانواده‌ها بیشتر است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان در توصیه به رابطان نماز ادارات، گفت: شما رابطان نماز باید موانع و مشکلات اقامه نماز محل کار خود را برطرف کنید.
حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه معیار صلاحیت افراد باید نماز باشد، گفت: اگر بخواهیم نماز در حکومت اسلامی جایگاه واقعی خود را پیدا کند، باید معیار انتخاب مدیران را نماز قرار دهیم.
وی با اشاره به اینکه براساس آموزه‌های دینی، نماز معیار شایستگی، لیاقت و صلاحیت افراد است، گفت: نماز هم سبب فضیلت و هم مانع آسیب‌های فرهنگی است و اگر در اداره‌ای شاهد کم‌کاری برخی افراد هستیم برای این است، که نماز در آن اداره جایگاهی ندارد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر وظیفه رابطان نماز ادارات برای تبیین جایگاه نماز در ادارات گفت: یک رابط نماز باید ارزیابی درستی از عملکرد مدیر دستگاه و اداره در رابطه با نماز ارائه کند.
وی با بیان اینکه بالاترین مقامی که برای انسان می‌توان متصور شد مقام عبودیت و بندگی است اظهار داشت: بالاترین و مهم‌ترین مصداق عبودیت و بندگی خدا در نماز خلاصه می‌شود.
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به مقام خلیفة‌الهی انسان افزود: خداوند متعال وقتی انسان را آفرید و از روح خود در وی دمید ،بر خود آفرین گفت و او را خلیفه خود بر روی زمین قرار داد.
وی افزود: انسان در برابر این لطفی که خداوند متعال به وی داشته و او را خلیفه خود بر روی زمین قرار داده باید همیشه سپاسگزار خدا باشد و حق سپاسگزاری انسان از خدا این است، که حق بندگی خود را به‌جا آورد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان به جایگاه ممتاز نماز در بین سایر عبادات اشاره و تصریح کرد: جایگاه نماز در حکومت اسلامی یک جایگاه مهم است.
انتهای پیام/خ30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول