اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه خبر داد

ایجاد 5 هزار فرصت شغلی در قروه

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه از ایجاد 5 هزار و 300 فرصت شغلی از ابتدای سال ‌جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

ایجاد 5 هزار فرصت شغلی در قروه
به گزارش خبرگزاری فارس از قروه نادر فخری سه‌شنبه شب در نشست هم‌اندیشی با جوانان منتخب این شهرستان، اظهار داشت: ایجاد این میزان اشتغال برابر با 109 درصد از تعهدات این شهرستان در بحث اشتغالزایی است.
به گفته وی، شهرستان قروه در زمینه اشتغال‌زایی رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده است.
فرماندار قروه در ادامه اشتغال و سرمایه‌گذاری را به فرموده مقام معظم رهبری از مهم‌ترین نیازهای منطقه کردستان عنوان کرد و افزود: در زمینه ایجاد طرح‌های اشتغالزا سرمایه‌گذاری‌های مطلوبی در شهرستان قروه انجام گرفته است که به زودی نتایج آن ملموس‌تر خواهد شد.
فخری از تشکیل کارگروه‌هایی با محوریت جوانان در این شهرستان خبر داد و گفت: این کارگروه‌ها به تبیین مشکلات جوانان در بخش‌های مختلف اجتماعی، ورزشی، علمی، فرهنگی و دینی از منظر جوان خواهند پرداخت.
وی تصریح کرد: با طرح مشکلات جوانان در این کارگروه‌ها، راهکارهای سازنده‌ای با مشارکت و هم‌فکری جوانان به منظور حل مشکلات آنان ارائه خواهد شد.
فرماندار قروه با بیان اینکه بینش و بصیرت جوانان امروزی بسیار کامل‌تر از نسل‌های گذشته است، تصریح کرد: تمامی سرمایه‌گذاری‌ها باید بر محوریت نسل جوان به عنوان نسل آینده‌ساز باشد چرا که این نسل در شکل‌گیری، تداوم و رشد علمی انقلاب اسلامی بیشترین تاثیرگذاری را داشته است.
فخری با اشاره به اینکه 99 درصد شهدای انقلاب در سنین جوانی به فیض عظمای شهادت نائل آمده‌اند، گفت: امروز رهروان جوان این شهدا در سراسر ایران اسلامی با جان و دل از ارزش‌های مکتب اسلام و انقلاب اسلامی دفاع و زمینه رشد و تعالی بیشتر ایران اسلامی را فراهم می‌کنند.
وی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: حضور حداکثری در این انتخابات که انتخاباتی سرنوشت‌ساز در سطح ملی و بین‌المللی است با مشارکت گسترده جوانان فراهم می‌شود.
فرماندار شهرستان قروه تصریح کرد: مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات دوستداران انقلاب اسلامی را امیدوارتر و دشمنان داخلی و خارجی را مأیوس‌تر خواهد کرد.
فخری با بیان اینکه انتخابات حق تعیین سرنوشت ملت توسط خود آنان است، افزود: اگر ملت در این زمینه کوتاهی کند، اراده‌هایی خارج از بطن مردم این سرنوشت را برای آنان رقم خواهد زد.
گفتنی است؛ ایجاد اشتغال، ایجاد مراکز تفریحی، ایجاد رشته‌های دانشگاهی منطبق با بازار کار و تقویت زیرساخت‌های علمی و فرهنگی از جمله خواسته‌های مطرح شده از سوی جوانان حاضر در این نشست بود.
انتهای پیام/صا20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول