اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

برگزاری 100 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری بیش از 100 عنوان برنامه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان زنجان خبر داد.

برگزاری 100 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید حسینی سه‌شنبه شب در نخستین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان زنجان، اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه عطفی در نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود که با شعار توحیدی و با تاسی از قیام اباعبدالله‌الحسین (ع) در 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید.
وی با بیان اینکه شعار انقلاب در طی 32 سال گذشته بی‌فروغ نشده است، افزود: این شعار در طول 32 سال گذشته همه برنامه‌ریزی‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و موجب استیلای نظام جمهوری اسلامی بر جهان شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تبیین راهبردهای دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جدید بیان داشت: ترویج و تعمیق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، حفظ و اعتلای هویت اسلامی- ایرانی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی از راهبردهای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: افزایش امید، نشاط و پویایی و تجدید قوای نیروهای انقلاب و گسترش مشارکت عمومی و تقویت همبستگی، وحدت و وفاق ملی از دیگر راهبردهای دهه فجر انقلاب است.
حسینی بهره‌گیری از فرصت و ظرفیت‌های تقارن ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام و هفته وحدت با دهه فجر انقلاب اسلامی را از خط مشی‌های اجرای برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و افزود: تهییج افکار عمومی و اطلاع‌رسانی مناسب با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی از دیگر خط مشی‌های اجرایی برنامه‌های سال‌جاری محسوب می‌شود.
وی فراگیرسازی فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی مراسم دهه فجر از طریق تشکیل ستادهای مردمی دهه فجر انقلاب اسلامی به ویژه در کانون‌های موثری همچون مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، کارخانجات و مراکز آموزشی را مهم ارزیابی کرد و افزود: تدوین انتظارات بر اساس وظایف و توانایی دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی متناسب با برنامه‌های ستاد از دیگر خط مشی‌های اجرایی برنامه‌های امسال است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه انجام هماهنگی لازم برای بهره‌‌گیری از امکانات فرهنگی و تبلیغی دوایر و دستگاه‌های فرهنگی مهم است، یادآور شد: بهره‌گیری از سخنرانان توانمند، مقبول و آشنا به مسائل عرصه انقلاب اسلامی در مراسم ایام‌الله دهه فجر از دیگر خط مشی‌های اجرایی استان در این زمینه است.
وی بر لزوم سنت‌گذاری و الگوسازی صحیح آئین‌های انقلاب تاکید کرد و یادآور شد: حمایت از برنامه‌های هنری، فرهنگی و تبلیغی خود جوش محلی و مردمی از دیگر سیاست‌ها در این زمینه محسوب می‌شود.
حسینی ادامه داد: هدفمند سازی فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی، اطلاع‌رسانی و گسترش صیغه جشن و سرور با ارائه الگوهای بهینه و کم‌هزینه برای برگزاری باشکوه‌تر مراسم دهه فجر از دیگر خط مشی‌های اجرایی این برنامه‌ها است.
وی توجه جدی به ارزش‌های دینی و اخلاقی، ارائه تصویری هنرمندانه از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن، توجه به مولفه‌ها و باورهای فرهنگی مناطق، استان‌ها، شهرستان‌ها و اقوام و طوایف و توجه به مشترکات و وجوه وحدت آفرین و پرهیز از اختلافات سیاسی و مذهبی را از خط مشی‌های محتوایی اجرای برنامه‌های دهه فجر سال جاری عنوان کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بر لزوم فراگیر سازی برنامه‌ها برای مقاطع مختلف سنی صنفی، تبیین و برجسته سازی کارآمدی نظام در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و بیان داشت: توجه بیشتر به برنامه‌های امید آفرین، نشاط افزا، پویا و اثربخش از دیگر خط مشی‌های محتوایی برنامه‌های این دهه است.
وی توجه به کیفیت، تازگی، خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های دهه فجر را مهم ارزیابی کرد و افزود: کمیته‌های 21 گانه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی لازم را برای برگزاری باشکوه این برنامه‌ها انجام داده است.
حسینی با بیان اینکه نخستین روز دهه فجر انقلاب اسلامی همزمان با شهادت امام حسن عسگری (ع) و بازگشت امام خمینی (ره) به کشور مقارن است، افزود: برنامه‌های این روز با عنوان انقلاب اسلامی، امامت حضرت ولی‌عصر(عج)، امام خمینی (ره) و ولایت و رهبری برگزار می‌شود.
وی از نامگذاری روز دوم این هفته با عنوان انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت خبر داد و افزود: روز سوم دهه فجر روز فناوری فضایی است که در این روز برنامه‌های مختلفی در با عناوین انقلاب اسلامی، انتظار فرج، حاکمیت جهانی اسلام و استکبار ستیزی برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان داشت: در چهارمین روز از دهه فجر برنامه‌های مختلف استان با عناوین انقلاب اسلامی، جهاد اقتصادی، فرهنگ و احیای ارزش‌های اسلامی برگزار می‌شود.
وی با تبریک آغاز هفته وحدت همزمان با چهارمین روز دهه فجر افزود: این روز با عنوان انقلاب اسلامی، قرآن، بصیرت دینی و وحدت امت اسلامی نامگذاری شده است.
حسینی با اشاره به اینکه پنجمین روز از دهه فجر به عنوان انقلاب اسلامی، رسالت و منزلت زن مسلمان نامگذاری شده است، یادآور شد: برنامه‌های ششمین روز با عنوان انقلاب اسلامی، جوانان، خودباوری و نهضت علمی در نظر گرفته شده است.
وی روز نیروی هوایی را مقارن با هفتمین روز دهه فجر عنوان کرد و افزود: این روز با عنوان انقلاب اسلامی، آمادگی دفاعی، بسیج و اقتدار ملی نامگذاری شده است.
حسینی بر لزوم اجرای برنامه‌های هشتمین روز دهه فجر با عنوان انقلاب اسلامی، عدالت گستری، مردم سالاری دینی و حمایت از مستضعفان تاکید کرد و بیان داشت: هشتمین روز این دهه به عنوان روز اخلاق و مهرورزی همزمان با میلاد حضرت محمد (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) است که با عنوان انقلاب اسلامی، پیامبر اعظم و بیداری اسلامی نام گرفته است.
وی با تبریک پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 بیان داشت: آخرین روز این دهه با عنوان انقلاب اسلامی، استقلال آزادی و جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول