اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان ورزش کهگیلویه و بویراحمد‌

موانع و مشکلات ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان ورزش و بانوان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد‌، موانع و مشکلات پیش روی ورزش بانوان این استان مورد بررسی قرار گرفت.

موانع و مشکلات ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جلسه مسئولان ورزش بانوان شهرستان‌ها و بخش‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این جلسه که به منظور بررسی مسائل و مشکلات موجود در ورزش بانوان این استان و با حضور شفیعی مدیر‌کل ورزش و جوانان استان، نوربخش مسئول امور ورزش بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان ورزش بانوان شهرها و بخش‌های این استان برگزار شد، پیرامون مشکلات موجود ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.
فاطمه خدابخش، مسئول امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با قدردانی از حضور بانوان در عرصه ورزش، از زحمات و تلاش‌های مسئولان ورزش بانوان شهرستان‌ها و بخش‌های این استان در جهت توسعه ورزش بانوان تقدیر و خواستار توجه و حمایت بیشتر مسئولان به امر ورزش بانوان در شهرستان‌ها و بخش‌های این استان شد.
 در این جلسه مسئولان ورزش بانوان شهرهای گچساران، بهمئی، بویراحمد، دهدشت، باشت، چرام و سی‌سخت طی سخنانی به تشریح برنامه‌ها و عملکرد ورزش بانوان شهرها و بخش‌های محل خدمت پرداخته و خواستار رفع آن‌ها و توجه بیشتر به ورزش بانوان این استان شدند.
نبود اعتبار لازم برای برگزاری مسابقات و اعزام به مسابقات استانی و کشوری، نداشتن سالن اختصاصی برای ورزش بانوان، برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری در رشته‌های مختلف ورزشی، پرداخت حق‌الزحمه داوران و مربیان، راه‌اندازی رشته‌های مختلف ورزش بانوان در شهرها، برگزاری صعودهای کوهنوردی و توزیع وسایل ورزشی برای هیئت‌های ورزشی بانوان از مهم‌ترین خواسته‌های مسئولان ورزش بانوان شهرستان‌ها و بخش‌های این استان بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این نشست از حضور مسئولان ورزش بانوان شهرستان‌ها و بخش‌های این استان در این جلسه تقدیر و خواستار سازمان‌دهی تشکل‌های بانوان استان شد.
محمد شفیعی به برگزاری منظم مسابقات ورزشی بانوان در سطح این استان تاکید و از مسئولان ورزش بانوان استان خواست در خصوص بالا بردن آمار بیمه ورزشکاران بانو در سطح این استان تلاش کنند
این مسئول در ادامه خواستار معرفی مربیانی برای برگزاری ورزش صبحگاهی بانوان شد و از برگزاری همایش پیاده‌روی ویژه بانوان در سطح این استان خبر داد.
توزیع وسایل و امکانات ورزشی ویژه هیئت‌های ورزشی بانوان و ارتقا بیمه شدگان ورزشی در شهرستان‌ها و بخش‌های استان و برگزاری مسابقات محلات و مساجد ویژه بانوان ورزشکار از دیگر مصوبات این جلسه بود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول