اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته

730 میلیون تومان از کمک‌های دولت به شهرداری گناباد اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر گناباد گفت: حداکثر 20 درصد بودجه شهرداری را دولت تامین می‌کند و در سال گذشته 730 میلیون تومان از کمک‌های دولت به شهرداری گناباد محقق شده است.

730 میلیون تومان از کمک‌های دولت به شهرداری گناباد اختصاص یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، سید حسن پورهاشمی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهرستان گناباد با خبرنگاران اظهار داشت: از زمان شروع به کار شورای سوم شهر گناباد، این شورا تعداد 386 جلسه برگزار کرده که در هر جلسه پنج تا شش مصوبه داشته و 98 درصد مصوبات شورای شهر عملیاتی شده است. 
رئیس شورای شهر گناباد افزود: از کارهای مهم این شورا ساخت پارک دانشگاه، تامین بودجه بهسازی میدان‌های شهر گناباد و برگزاری جشن‌های مختلف در پارک‌ها، به‌کارگیری مشاوران هنری جهت اجرای المان‌های داخل شهر است.
پورهاشمی تصریح کرد: اگر هر دستگاهی وظیفه خود را انجام دهد شهر ما هیچ مشکلی ندارد.
وی افزود: در بحث نهضت آسفالت از پنج‌ هزار تن قیر یارانه‌ای در استان، 1500 تن را توانستیم به اختصاص دهیم که قابل توجه است.
رئیس شورای شهر گناباد اظهار داشت: قنات قصبه شهر نیز به زودی ثبت جهانی می‌شود و برای این کار باید این قنات به صورت دست نخورده باقی بماند و امکاناتی چون باغ و ویلا، فضای آبی، کتابخانه، مکان‌های فرهنگی در آنجا در نظر گرفته شده است.
پورهاشمی افزود: طرح گردشگری قنات قصبه تدوین شده که برای آن 20میلیون تومان هزینه شده است.
رئیس شورای شهر گناباد خاطرنشان کرد: برای بحث تملک زمین پارک آبی در 15 سال گذشته 6 هزار مترمربع زمین تملک شده در صورتی که در دو سال گذشته 8 هزار مترمربع تملک شده است.
وی با اشاره به بحث مسکن مهر نیز افزود: در مسکن مهر 2300 واحد در شهر گناباد در حال ساخت است که متاسفانه هنوز یکی از آنها تحویل نشده است و این در حالی است که از نظر پروانه ساخت تخفیفات ویژه‌ای شورای شهر برای مسکن مهر در نظر گرفته است.
پورهاشمی تصریح کرد: شهرداری گناباد در بین شهرداری‌های کشور رتبه 8 را دارد که تلاش می‌شود به رتبه 9 برسد و این در حالی است که سقف رتبه 12 است.
وی بیان داشت: حداکثر 20 درصد بودجه شهرداری را دولت تامین می‌کند و در سال گذشته 730 میلیون تومان از کمک‌های دولت به شهرداری گناباد محقق شده است.
رئیس شورای شهر گناباد خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم بر اساس فرهنگ و اقلیم و آب و هوای شهرستان نماهای موجود و المان‌های شهری را بسازیم.
پورهاشمی در پایان با بیان اینکه بیشترین آمار در گناباد آمار تصادفات است که بسیار بالا است خواست رسانه‌ها نقاط ضعف مسئولان گناباد را پوشش دهند.
انتهای پیام/ی20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول