اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان:

به سئوالات شرعی کارگران پاسخ داده شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: به سئوالات شرعی کارگران پاسخ داده شود.

به سئوالات شرعی کارگران پاسخ داده شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی عصر امروز در نشست با مسئولان کمپ‌های کارگری منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه امری ضروری و مهم است و اداره تبلیغات اسلامی با همه توان در این راستا فعال است.
وی افزود: عسلویه و شهرستان کنگان به دلیل وجود جمعیت کارگران غیربومی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و باید نسبت به گسترش فرهنگ اسلامی ایرانی در این منطقه اهتمام ورزیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خاطرنشان کرد: حضور روحانی بین کارگران یک امر مهم و ضروری است و باید به سئوالات شرعی کارگران پاسخ داده شود.
اهرمی تصریح کرد: با مسئولان شرکت‌های مختلف پارس جنوبی رایزنی شده و در ارتباط با حضور روحانی در طول سال به منظور پاسخ‌گویی به سئوالات شرعی، دینی و اعتقادی کارگران به توافقات لازم رسیده‌ایم.
وی اضافه کرد: مردم این شهرستان مردمانی متدین هستند و باید فضای معنوی حاکم بر شهرستان را حفظ کنیم و این امر مستلزم حضور روحانی در کمپ‌هاست.
این مسئول افزود: دشمنان در شرایط کنونی به شدت برای کمرنگ کردن اعتقادات دینی تبلیغات می‌کنند و فعالیت گسترده‌ای در این عرصه انجام داده‌اند و در واقع برای ناکام کردن دشمنان باید نسبت به گسترش فرهنگ اصیل قرآنی در جامعه اهتمام ورزیم.
اهرمی گفت: در دهه نخست محرم شاهد اجرای برنامه‌های عزاداری با کیفیت مطلوبی در شهرستان کنگان بودیم و در ادامه این ماه نیز برنامه‌های عزاداری با اعزام روحانیون به مناطق مختلف کنگان تداوم دارد.
وی یادآور شد: امسال به روحانیون توصیه‌های زیادی در زمینه افزایش معرفت دینی عزاداران انجام شد و این امر نتایج خوبی در  بر داشته است.
مسئولان کمپ‌های کارگری پارس جنوبی نیز در این نشست بر ضرورت حضور روحانی در منطقه تاکید کردند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول