اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی خبر داد

بهره‌برداری از شبکه اینترانت در دفتر خبری سلماس

خبرگزاری فارس: مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی گفت: شبکه اینترانت در ماه‌های اخیر در دفتر خبری صداوسیمای سلماس به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از شبکه اینترانت در دفتر خبری سلماس
به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، محسن شکرنیا عصر امروز در دیدار با فرماندار شهرستان سلماس اظهار داشت: در سال‌های اخیر رسانه ملی به ویژه مرکز آذربایجان غربی توسعه یافته و به موفقیت‌های ارزنده‌ای دست پیدا کرده است اگر چه به نظر می‌رسد از نظر کمی عقب‌تر از رسانه‌های مختلف جهان باشد ولی از لحاظ کیفی می‌تواند با آنها رقابت داشته باشد.
وی افزود: توجه به منویات و خواسته‌های مقام معظم رهبری از ضرورت‌های رسانه ملی است.
به گفته این مسئول رسانه ملی باید آنچه را که پیام انقلاب اسلامی است به گوش مخاطبان برساند و کاری کند که این آموزه‌ها به عمق جان آنها نفوذ پیدا کند و این مهم‌ترین مطالبه ملت از رسانه است.
‌شکرنیا با بیان اینکه رسانه جمهوری اسلامی ایران به دنبال اجرای تعالیم اسلامی و ترویج آموزه‌های مکتب اهل‌بیت(ع) است، اظهار داشت: تنها رسانه‌ای که با نیتی خالص و هدف الهی فعالیت می‌کند رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران است و این سبب می‌شود که وظیفه ما سنگین‌تر شود.
فرماندار شهرستان سلماس نیز با بیان اینکه رسانه ملی رضایت‌مندی مردم را کسب کرده است، گفت: در ماه‏های اخیر پیگیری‏های مستمر مسئولان واحد خبر سلماس برای راه‏اندازی شبکه اینترانت در سلماس قابل ستایش بود.
مرتضی نظری اضافه کرد: این مرکز به فناوری‏های انتقال سریع اطلاعات خبر مجهز شده است.
وی افزود: خوشبختانه با مساعدت‏های به عمل آمده تجهیزات لازم برای انتقال پرشتاب اخبار به استان برای انعکاس به موقع آن فراهم می‌شود.
فرماندار سلماس تصریح کرد: فرمانداری شهرستان سلماس با همراهی نهادهای اجرایی این شهرستانی نسبت به تقویت این بخش اهتمامی ویژه ورزیده است.
نظری اضافه کرد: رسانه ملی رضایت‌مندی مردم را کسب کرده است.
وی گفت: همان‏گونه که حیات کالبد انسان با فقدان خون جاری در رگ‏ها دچار اختلال می‏شود، فقدان خبر و اطلاع‏رسانی صحیح نیز می‏تواند جامعه را به سوی اضمحلال سوق دهد.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول