اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار ایلام:

60 طرح آبرسانی به روستاهای ایلام در دست اجرا است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: 60 طرح آبرسانی به روستاهای ایلام در دست اجرا است.

60 طرح آبرسانی به روستاهای ایلام در دست اجرا است
احمد دوستعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با بیان اینکه 60 طرح آبرسانی به روستاهای ایلام در دست اجرا است، اظهار داشت: با اجرای این تعداد طرح آبرسانی، 73 روستای استان از نعمت آب آشامیدنی برخوردار می‌شوند.
وی ادامه داد: از این تعداد روستا در مجموع 49 روستا در قالب 15 مجتمع آبرسانی تا پایان امسال از نعمت آب آشامیدنی برخوردار می‌شوند.
این مسئول اضافه کرد: این طرح‌ها در قالب ساخت خط انتقال و شبکه توزیع آب به طول هزار و 325 کیلومتر، ساخت شش مخزن بتونی به حجم 2 هزار و 500 متر مکعب، حفاظت حریم چشمه‌ و چاه به طول 700 متر، حفر و تجهیز شش حلقه چاه، بهسازی یک دهنه چشمه و ساخت هفت ایستگاه پمپاژ و موتورخانه اجرا می‌شود.
دوستعلی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این تعداد طرح آبرسانی بیش از 45 هزار نفر از مردم روستاهای استان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با اجرای این طرح‌ها در مجموع 71 میلیارد ریال اعتبار عمرانی استانی، خشکسالی و دو درصد نفت هزینه می‌شود.
انتهای پیام/ح30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول