اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

هدف دشمنان زیر سؤال بردن ولایت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دشمنان نظام و اسلام تمام تلاششان را می‌کنند تا اصل ولایت را زیر سئوال ببرند.

هدف دشمنان زیر سؤال بردن ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای موسسه ریحانةالمصطفی بوشهر اظهار داشت: ایجاد بی‌بند و باری‌های اجتماعی، تخلفات مدنی، مسموم کردن فضای معنویت و اخلاق در بین جوانان از دیگر راه‌های تهاجم دین‌ستیزان علیه دولت‌های اسلامی به ویژه ایران است.
امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به اینکه ایران کشوری جوان است کشورهای استکباری به دنبال ابتذال‌گستری، محو معنویت، اخلاق و کم رنگ کردن اعتقادات دینی در بین جوانان و به ویژه زنان هستند.
وی با اشاره به اینکه کشورهای استکباری با تشکیل اتاق‌های اسلام‌شناسی علیه دولت‌های اسلامی تهاجم نرم را طراحی می‌کنند، گفت: اولین اقدام کشورهای استکباری علیه دولت‌های اسلامی و ایران، براندازی نرم از طریق انتخابات است.
صفایی بوشهری با انتقاد شدید از اجرایی نشدن طرح صیانت از نظام توسط وزارت کشور خواستار طراحی طرح صیانت از نظام توسط هر استان به صورت بومی شد.
وی به دو مقطع از تهاجم فرهنگی و سقوط دولت‌های اسلامی اشاره کرد و افزود: یک گناه اخلاقی موجب از بین رفتن اعتقادات می‌شود و رفتارها و اخلاق را دچار ناهنجاری می‌کند.
امام جمعه بوشهر گفت: طراحی سند چشم‌انداز حجاب و عفاف با کار کارشناسی بر مبنای دانش جامعه‌شناسی، روان‌شناسی و بر اساس مبانی دینی و انقلابی در هر منطقه این استان ضروری است.
افزود: کارشناسان باید بر این اساس برای دفع تهاجم دشمن، ارتقای سطح عفت و حجاب عمومی فرهنگ حجاب را به جامعه جهانی ارائه کنند.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه دشمن دین‌ستیز با دانایی علیه دولت‌های اسلامی برنامه‌ریزی می‌کند باید از طرح عفاف و حجاب برای صیانت از عفت زنان مسلمان توسط دولت حمایت همه‌جانبه صورت گیرد.
صفایی بوشهری با بیان اینکه ایران، در تهاجم فرهنگی کشورهای استکباری، آسیب‌های جدی دیده است، اظهار داشت: در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن باید با دانش بنیانی، ولایت‌مداری و تشکیل اتاق فکر صیانت از نظام بر مبنای جامعه‌شناسی و روان‌شناسی دقیق مقاومت مقدس فرهنگی داشته باشیم.
انتهای پیام/آ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول