اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

نمایشگاه وال استریت در فردوس گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه جنبش جهانی وال‌استریت به روایت عکس در محل نگارخانه شهید گمنام شهرستان فردوس برگزار شد.

نمایشگاه وال استریت در فردوس گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردوس پیش‌ازظهر امروز در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه به منظور آشنایی نسل جوان با ابعاد مختلف جنبش جهانی وال استریت و نظام سرمایه‌داری حاکم بر آمریکا برگزار شده است.
علی ایمانی‌دوم گفت: با توجه به تحولات سیاسی حاکم بر آمریکا و تأثیر جنبش وال‌استریت در سطح جهان، اهمیت شناساندن این جنبش به اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان بسیار ضروری به نظر می‌رسد.
وی افزود: در این نمایشگاه تعداد 30 تابلوی عکس در موضوعاتی نظیر برخورد پلیس نیویورک با تظاهرکنندگان اشغال وال‌استریت، اشغال بورس اوراق بهادار لندن، تصاویر تجمع گروه‌های مختلف مردم در خیابان وال‌استریت به نمایش گذاشته شده است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته برپاست و هنرمندان می‌توانند ضمن بازدید از تصاویر، با ابعاد مختلف جنبش وال‌استریت آشنا شوند.
ایمانی‌دوم یادآور شد: در این تصاویر علاوه بر مشاهده شعارهای مختلف در رابطه با نظام سرمایه‌داری آمریکا، بیانات مقام معظم رهبری در مورد جنبش جهانی وال‌استریت و نظام سرمایه‌داری در قسمت پایین هر تابلو به چشم می‌خورد.
انتهای پیام/خ30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول