اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

قیام وال استریت سرمایه‌داری را فرو می‌پاشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان گفت: قیام وال استریت موجب فروپاشی نظام فاسد سرمایه‌داری می‌شود.

قیام وال استریت سرمایه‌داری را فرو می‌پاشد
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، غلامعلی رضوانی ظهر امروز در اجتماع عظیم راهپیمایی مردم ولایی این شهرستان با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 و الگو شدن آن در نزد مردم و جوانان کشورهای اسلامی اظهار داشت: منفور شدن رئیس جمهور آمریکا در نزد تمام ملت‌های جهان همان پیش‌بینی امام راحل در سخنرانی تاریخی ایشان در سال 43 است.
وی حاکمان آمریکا را مستاصل و سردرگم در بین مردم خود دانست و افزود: دانشجویان و جوانان آمریکایی خود را 99 درصد مردم می‌دانند که علیه حاکمان یک درصدی قیام کرده‌اند.
معاون استاندار گیلان وسعت فعالیت و قیام مردم جهان علیه وال استریت را در پنج قاره جهان عنوان کرد و بیان داشت: این قیام در نهایت به فروپاشی نظام فاسد سرمایه‌داری منجر می‌شود.
وی ادامه داد: امروز شعارهای مرگ بر آمریکای ملت ایران به برکت خون شهدا به ثمر نشسته و این شعار در کل جهان به یک شعور تبدیل شده است.
رضوانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره مبارزه با استکبار اذعان داشت: مبارزه مردم ایران با جبهه استکبار تا سرنگونی آنها تداوم می‌یابد.
وی، شکست فتنه 88 و سرنگونی مبارک در 22 بهمن سال 89 را از نتایج شکست این فتنه دانست و تصریح کرد: طراحان این فتنه نقشه‌هایی برای آن کشیده بودند ولی اکنون دیده می‌شود که به چه جاهایی رسیده‌اند.
معاون استاندار گیلان پیشرفت همه جانبه کشور و رشد علمی و 13 برابری ایران نسبت به رشد دیگر کشورهای جهان را از جمله نشانه شکست‌های متعدد نقشه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی دانست و افزود: امروز به فضل الهی مردم کشورهای اسلامی از رهنمودهای مقام معظم رهبری برای ادامه قیام خود علیه استکبار جهانی استفاده می‌کنند.
وی ابراز داشت: اگر تا دیروز راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بود ولی امروز با قیام مردم کشورهای اسلامی و الگو گرفتن از جمهوری اسلامی و حتی قیام مردم غرب علیه حاکمان و زورگویان این روز را تبدیل به روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی کرده است.
رضوانی حضور مرزداران قهرمان آستارا در راهپیمایی 13 آبان را نشانه علاقه آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: بنده به این حضور پرشور مردم آستارا افتخار می‌کنم.
وی با اشاره به فاصله چهار ماهه تا زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی خطاب به کاندیداهای احتمالی، خواستار پرهیز از تحرکات غیرقانونی و بداخلاقی‌های انتخاباتی شد.
معاون استاندار گیلان بیان داشت: برخی کاندیداها برای اثبات خود به تخریب دیگران می‌پردازند که این راه درستی نبوده و به نتیجه‌ای نمی‌رسد.
وی اضافه کرد: این افراد باید ابتدا در موعد مقرر ثبت‌ نام کنند و پس از تایید صلاحیت آنها، ما آنان را کاندیدا می‌دانیم و تا موعد مقرر قانونی اقدام به تبلیغات انتخابات کنند.
به گزارش فارس؛ مردم غیور و ولایی شهرستان آستارا امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی به جهانیان نشان دادند که با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و لبیک گویان به ولایت فقیه همیشه در عرصه دفاع از نظام اسلامی آماده هستند.
راهپیمایی 13 آبان آستارا امسال پرشورتر از سال‌های گذشته صورت گرفت و مردم غیور این دیار با مشت‌هایی گره کرده‌ خود نشان دادند که به اصل ولایت فقیه پای‌بند هستند و هیچ توطئه‌ای آنها را از دامن ولایت فقیه دور نمی‌کند.
مردم آستارا با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست و مرگ بر ضد ولایت فقیه بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کرده و با آرمان‌های انقلاب و امام راحل و شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت کردند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول