اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی:

وال استریت نفس غرب را گرفته است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم بیرجند و درمیان گفت: امروز جنبش وال استریت نفس غرب را گرفته است.

وال استریت نفس غرب را گرفته است
حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به گزارش جدید آمانو اظهار داشت: گزارش جدید آژانس یک گزارش سیاسی بوده و هیچ جنبه حقوقی ندارد.
وی تصریح کرد: گزارش جدید آژانس به دنبال جبران شکست‌های آمریکا، اسرائیل، غرب و بن‌بست‌هایی که برای آنها در سطح دنیا به وجود آمده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: غرب در حال فرو رفتن در یک باتلاقی است که نخواهد توانست از آن بیرون بیاید و این باتلاق جنبش وال استریت است.
ابراهیمی با بیان اینکه امروز جنبش وال استریت نفس غرب را گرفته است، افزود: این جنبش در 82 کشور  و در بیش از یک‌هزار شهر جهان علیه سرمایه‌داری تظاهرات می‌کنند.
وی اذعان داشت: فرمایش امام راحل(ره) امروز در سراسر جهان متبلور و سراسر جهان اسلام از جمله مصر، تونس، یمن، لیبی و بحرین را متحول کرده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها هم در عراق شکست خوردند و هم در افغانستان و از طرفی دیگر در جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه شکست خوردند و با بازنگری که کردند فهمیدند منشأ همه این شکست‌ها ایران است.
ابراهیمی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوی آمریکا یادآور شد: آمریکا امروز دنبال شکست‌های داخل و خارج خود است و اوباما هم امروز عقب مانده و فرافکنی می‌کند تا خودش را نجات دهد و چهار تا رأی جمع کند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول