اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب همدان:

40 درصد شبکه‌های فاضلاب همدان بازسازی شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان از بازسازی 40 درصد شبکه‌های فاضلاب شهر همدان خبر داد.

40 درصد شبکه‌های فاضلاب همدان بازسازی شده است
مرتضی عزالدین امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: شبکه فاضلاب 100درصد شهر همدان را زیر پوشش دارد اما، بازسازی شبکه‌ها تنها 40 درصد انجام شده است.
وی افزود: برخورداری از شبکه فاضلاب در ملایر 50 درصد، نهاوند 65 درصد، اسدآباد 87 درصد، تویسرکان 80 درصد، بهار 43 درصد، کبودراهنگ 77 درصد و در رزن 30 درصد است.
مدیر عامل آب و فاضلاب استان همدان در خصوص برخورداری از شبکه فاضلاب در فامنین نیز گفت: شبکه فاضلاب فامنین جزو مصوبات سفر هیئت دولت بود که امسال مطالعات آن کامل شد و از سال بعد ردیف اجرایی خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین تصفیه‌خانه در همدان قرار دارد، افزود: تصفیه‌خانه همدان اکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که مرحله مایع آن به زودی راه‌اندازی می‌شود.
عزالدین بیان داشت:‌ در حال حاضر فاضلاب با حداقل 360 لیتر ورودی دبی به تصفیه‌خانه هدایت می‌شود اما بهره‌برداری رسمی تصفیه‌خانه به سال آینده موکول شده تا محوطه‌سازی و تجهیز و تکمیل آن صورت گیرد.
وی اضافه کرد: تصفیه‌خانه نهاوند نیز تکمیل است و به زودی بهره‌برداری رسمی از آن صورت می‌گیرد و تصفیه‌خانه تویسرکان، اسدآباد و رزن نیز از برنامه‌های سال آینده شرکت است.
انتهای پیام/ح30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول