اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز عملیات اجرایی فاضلاب بیمارستان 200 تختخوابی بوشهر

خبرگزاری فارس: عملیات اجرایی پروژه احداث خط انتقال فاضلاب بیمارستان 200 تختخوابی شهر بوشهر آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی فاضلاب بیمارستان 200 تختخوابی بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر صبح امروز در این آیین گفت: طول این خط انتقال 760 متر و برای احداث آن 570 متر جاده دسترسی ایجاد شده است.
محسن درفشان گفت: جنس لوله‌های به‌کار رفته در این خط انتقال از نوع G R P بوده و برای اجرای این پروژه بالغ بر یک میلیارد و 520 میلیون ریال اعتبار هزینه می‌شود.
وی بیان کرد: با اجرای این خط انتقال، فاضلاب بیمارستان 200 تختخوابی پس از تصفیه اولیه به ایستگاه پمپاژ مرکزی شهر بوشهر واقع در میدان آزادی منتقل می‌شود.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر خاطر نشان کرد: آب مورد نیاز استان بوشهر از استان کهگیلویه و بویراحمد از سد کوثر به طول 700 کیلومتر از رودخانه خیرآباد تامین می‌شود و این رودخانه بالغ بر 250 هزار مترمکعب آب جنوب کشور را تامین می‌کند.
وی افزود: 30 درصد مصرف آب استان بوشهر نیز از منابع آبی در استان فارس شامل چشمه ساسان، سربالش و رودخانه شاپور موسم به خط دوم و سوم آبرسانی تامین می‌شود.
مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه استفاده بهینه از آب دریافتی از استان بوشهر از دغدغه‌های اصلی در استان بوشهر است، ادامه داد: مطبوعات در فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب می‌توانند خدمات شایانی را داشته باشند.
درفشان بیان کرد: در حالا حاضر درصد مصرف سرانه آب در بوشهر نسبت به سایر استان‌ها بالاست و عمده دلیل آن نیز وضعیت آب و هوایی در این استان است.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز گفت: در هشت ماه امسال سه کیلومتر شبکه فرعی و اصلی به قطر 250 و 200 میلی متر اجرا شده است.
محمدباقر بستانیان با اشاره به اینکه تاکنون 190 کیلومتر از شبکه فرعی طرح جمع آوری فاضلاب بوشهر اجرا شده است، گفت: در این مدت 105 کیلومتر شبکه اصلی و 11 ایستگاه پمپاژ فاضلاب به اتمام رسیده است.
وی افزود: طرح فاضلاب بوشهر از سال 1387 اجرا شده است که سال گذشته حدود 10 کیلومتر از این طرح اجرا شده است.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفا استان بوشهر اضافه کرد: شبکه جمع‌آوری شده در اقطار 200 تا 1000 میلی‌متر است که 107 کیلومتر آن در قطر 200 میلی‌متر اجرا شده است.
انتهای پیام/آ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول