اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای شهر اردبیل انجام گرفت

تصویب تخفیف 20 درصدی عوارض در اردبیل

خبرگزاری فارس: بنا به پیشنهاد شهرداری و به مناسبت دهه مبارک فجر اعضای شورای شهر اردبیل با ارائه تخفیف 20 درصدی به متقاضیان پروانه و قسط‌‌ بندی نیمی دیگر از هزینه پروانه در سه قسط موافقت کردند.

تصویب تخفیف 20 درصدی عوارض در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه شورای شهر اردبیل که صبح امروز برگزار شد سخنگوی شورای شهر اردبیل با اعلام مخالفت در مورد قسط بندی 50 درصد هزینه صدور پروانه اظهار داشت: این حرکت گاه مشکلاتی را در وصول مطالبات به وجود می‌آورد و بهتر است با ارائه 20 درصد تخفیف مابقی به صورت نقدی دریافت شود.
شاکر با یادآوری اینکه در این طرح شهرداری زودتر به درآمد خود دست می‌یابد اظهار داشت: ما در اواخر سال با کمبود و کسری تامین اعتبار روبه‌رو هستیم که دریافت نقدی هزینه صدور پروانه بعد از تخفیف 20 درصد به صلاح شهرداری است.
نادر فرزانه دیگر عضو شورای شهر اردبیل با موافقت برای قسط بندی 50 درصد هزینه صدور پروانه گفت: این کار دو منفعت دارد که در کنار رضایت‌مندی مردم می‌تواند در آمد شهرداری را در ماه‌های آینده نیز تقویت کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی نایب رئیس شورای شهر اردبیل نیز به روال سالانه 20 درصد تخفیف و در برخی از ایام تقسیط صدور پروانه اشاره کرد و افزود: این ارائه تخفیف سبب می‌شود تا ما در ماه‌های اولیه سال جدید نیز با وصول چک‌ها بخشی از درآمد شهرداری را حفظ و تامین کنیم که این خود دستگیری خوبی از ادامه فعالیت شهرداری در اوایل سال است که ممکن است با رکود مراجعه برای صدور پروانه مواجه شویم.
علیرضا دباغ عبداللهی دیگر عضو شورای شهر نیز خواستار امتیاز‌دهی به افرادی شد که می‌خواهند به صورت نقدی بعد از محاسبه 20 درصد تخفیف هزینه صدور پروانه را پرداخت کنند.
وی ابراز داشت: ما می‌توانیم 20 درصد را برای افرادی تخفیف دهیم که مابقی را نقد پرداخت می‌کنند و افرادی که قصد بهره‌مندی از شرایط تقسیط را دارند برای آنها نیز 15 درصد تخفیف اولیه دهیم و مابقی هزینه را به صورت سه قسط دریافت کنیم.
رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه خواستار تداوم سالانه در 20 درصد تخفیف برای همه مراجعه‌کنندگان و تقسیط سه دوره‌ای برای افراد کم‌توان مالی شد که انتظار پرداخت اقساطی را دارند.
شهردار اردبیل  نیز هدف از تقسیط بندی 50 درصد هزینه صدور پروانه را برخی گلایه‌مندی مردم و ناتوانی در پرداخت یک جای هزینه‌ها اعلام کرد و گفت: در سال‌های گذشته در روزهای آخر این تقسیط بندی اعمال می‌شد اما امسال از مهلت مقرر اول بهمن تا آخر این ماه در کنار تخفیف 20 درصد تقسیط سه دوره‌ای می‌کنیم تا شبهه و گله‌مندی در این زمینه به وجود نیاید.
در پایان این بررسی‌ها اکثریت اعضای شورای شهر اردبیل با تخفیف صدور پروانه به مناسبت دهه فجر از اول بهمن تا آخر این ماه به صورت 20 درصد تخفیف برای همه متقاضیان صدور پروانه و سه قسطی کردن پرداخت 50 درصد این هزینه از سوی افراد کم‌توان مالی موافقت کردند.
در این جلسه اعضای شورای شهر اردبیل با واگذاری 41 سیم کارت اداری به قیمت روز برای مدیران اجرایی شهرداری اردبیل و باز پرداخت هزینه آن به صورت قسطی و همچنین ساخت ساختمان شهرداری منطقه سه در شهرک کارشناسان موافقت کردند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول