اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد دیه خبر داد

گرفتن تخفیف 300 میلیارد ریالی از شاکیان فارس

خبرگزاری فارس: قائم مقام ستاد دیه گفت: ستاد دیه فارس از ابتدای سال جاری تاکنون، حدود 300 میلیارد ریال تخفیف و رضایت از شاکیان داشته است.

گرفتن تخفیف 300 میلیارد ریالی از شاکیان فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان فارس، ناصر جعفرقلی در حاشیه بازدید از زندان‌های شیراز اظهار داشت: ستاد مردمی دیه و رسیدگی به امور آزادسازی زندانیان استان فارس، سال گذشته در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به ویژه تصادفات و دیه مقام نخست را در کشور کسب کرده است و این مقام، موقعیت دیه در فارس را نشان می‌دهد.
وی با تأکید بر اینکه در سال‌های متوالی ستاد دیه فارس بهترین مقام را در سطح کشور کسب کرده است، افزود: به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده‌های زندانیان جرایم غیرعمد پیشنهاد شده است مددکار ویژه‌ای برای ستاد دیه در زندان‌های بزرگ فارس در نظر گرفته شده و در صورت نتیجه مطلوب، این طرح در سایر زندان‌های کشور نیز اجرایی شود.
قائم مقام ستاد دیه ابراز داشت: اعتبارات در نظر گرفته شده برای ستاد دیه در هر استان بر اساس آمار زندانیان جرایم غیر عمد اختصاص داده شده و برای استان فارس نیز با توجه به گستردگی جمعیت در حد نیاز، اعتبار لحاظ شده است.
جعفرقلی تصریح کرد: ستاد دیه اقدامات خوبی در راستای آزادسازی و جذب اعتبارات انجام داده است اما نباید مسئولان امر به این اقدامات بسنده کنند چراکه رضایت از کار، انسان را دچار خمودگی و سستی می‌کند.
این مقام مسئول در ستاد دیه تصریح کرد: با نوآوری و اصلاح فرایندها، از اعتبارات دولت و خیران در اسرع وقت استفاده و با تدوین آئین نامه‌های مالی و محاسباتی این مرکز در آینده نزدیک به نحو بهتری اداره می‌شود.
قائم مقام ستاد دیه خاطرنشان کرد: ستاد دیه فارس از ابتدای سال جاری تاکنون، حدود 300 میلیارد ریال تخفیف و رضایت از شکات داشته است و تا پایان سال این اقدام ادامه دارد.
جعفرقلی در ادامه گفت: کمک‌های مردمی خیران نیک‌اندیش استان فارس در زمینه بهداشت و درمان، ایتام و آزادسازی زندانیان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و این استان در سطح کشور در مقام‌های برتر کمک‌های مردمی قرار دارد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول