اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف جذب گردشگر سلامت صورت گرفت؛

راه‌اندازی نخستین هتل بیمارستان در کشور/ تخفیف ویژه به گردشگران زمستانی سرعین

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل از ارائه تخفیف ویژه به گردشگران زمستانی سرعین خبر داد و گفت: با هدف جذب گردشگر حوزه سلامت و درمان، نخستین هتل بیمارستان کشور در اردبیل اواخر ماه جاری افتتاح می‌شود.

راه‌اندازی نخستین هتل بیمارستان در کشور/ تخفیف ویژه به گردشگران زمستانی سرعین
اکبر فرهیخته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با هدف پذیرش و اسکان گردشگران حوزه سلامت، این هتل بیمارستان با کمک بخش خصوصی و با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و حوزه درمان فوق تخصصی قلب راه‌اندازی می‌شود تا در مراجعه بیماران همراهان آنها دچار مشکل خاص نشوند.
وی یکی از ظرفیت‌های خوب گردشگری در استان اردبیل را مربوط به حوزه سلامت و درمان توصیف کرد و افزود: اگر در این زمینه زیرساخت‌ها و امکانات لازم به خوبی مهیا شود به سرعت می‌توانیم گردشگران بسیاری را جلب و جذب کنیم.
معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تصمیم اخیر فرمانداری و شهرداری سرعین در مجاب کردن هتلداران و صاحبان مراکز غذاخوری و پذیرایی در سرعین برای ارائه تخفیف به گردشگران زمستانی خبر داد.
وی بیان داشت: برای رونق بخشی به گردشگری در این فصل علاوه بر ارائه این تخفیفات قرار است جشنواره زمستانی نیز برگزار شود تا گردشگران حاضر شده در این جشنواره بتوانند از این تخفیف و شرایط مناسب اقامتی و پذیرایی استفاده کنند.
فرهیخته هدف از این اقدامات را رونق بخشی به گردشگری در فصل زمستان و جلوگیری از رکود حضور گردشگران اعلام کرد.
فرهیخته خاطرنشان کرد: احداث مجتمع‌های آب‌درمانی با هدف افزایش ظرفیت گردشگری سلامت جزو دستور کار ماست به طوری که با ارائه امتیازات و برخی فرصت‌ها تلاش می‌کنیم تا سرمایه‌گذاران بیشتری در این حوزه جلب شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول