اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت برنامه‌های ورزشی رسانه ملی:

خبرنگار ابزار مصرفی نیست

خبرگزاری فارس: پیشکسوت برنامه‌های ورزشی رسانه ملی گفت: تمام مسئولان باید بدانند که خبرنگار یک ابزار مصرفی نیست.

خبرنگار ابزار مصرفی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس بهروان شامگاه گذشته به مناسبت برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران اظهار داشت: قشر خبرنگار محروم و محترم است و نکته‌ای که خبرنگاران اصفهانی باید به آن توجه داشته باشند این است که خودشان باید به یکدیگر احترام بگذارند.
وی ضمن تجلیل از اشخاصی که انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران را راه‌اندازی کرده‌اند، بیان داشت: به نقل از روزنامه‌نگار بزرگ (فیل اندروس) بهترین شغل دنیا نویسندگی و خبرنگاری است و در حال حاضر تنها موردی که برای خبرنگاران اصفهانی اهمیت دارد، اتحاد است.
پیشکسوت برنامه‌های ورزشی رسانه ملی با اشاره به اینکه فرهنگ و دید تمام مردم باید نسبت به قشر خبرنگار تغییر یابد، تصریح کرد: این انجمن بهترین فرصت است که خبرنگاران حقوق به حق خودشان را دریابند.
وی تاکید کرد: یکی از خصوصیات بارز اصفهانی‌ها زرنگی است که البته این کلمه به معنای حاضر‌جوابی نیست. زرنگی این است که خبرنگاران اصفهانی در تمام لحظات از یکدیگر پشتیبانی کنند و این مورد تعارف نیست.
وی تاکید کرد: در آخرین مصاحبه‌ام با یکی از روزنامه‌ها در ارتباط با سوالی خبرنگاری که پرسید چه احساس از جایگاه بهروان بودن داریی، تاکید کردم، ما تنها معروف شده‌ایم، ای کاش آدم باشیم.
به گزارش فارس، این پیشکسوت برنامه‌های ورزشی رسانه ملی با حضور گرم خود در خبرنگاران و عکاسان ورزشی شور و نشاط زیادی به مجلس داده بود و پس از سخنرانی مورد تشویق حضار قرار گرفت.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول