اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی بابل:

تحقیق‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها نهادینه شود

خبرگزاری فارس: معاون تحقیقات و پژوهش دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه آموزش در کشور باید پژوهش‌محور باشد، گفت: تحقیق‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها نهادینه شود.

تحقیق‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها نهادینه شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، امرالله مصطفی‌زاده شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار داشت: سیاست کلی معاونت تحقیقات و فنآوری، ایجاد تسهیلات در دوره جدید، جلب مشارکت حداکثری، نظارت مستمر در فرآیندها، بازنگری در پرداخت حق‌ تالیف مقاله، راه‌اندازی مرکز رشد فناوری سلامت، ارسال پرونده دو مرکز تحقیقات جدید برای اخذ موافقت اصولی و راه‌اندازی دوره دکتری تحقیقات پژوهشی است.
وی تصریح کرد: در جلب مشارکت حداکثری نیز اقداماتی از جمله شروع به کار اداره همایش‌ها با همکاری معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با هدف جلب مشارکت دیگر محققان داخلی و خارجی، تقویت روحیه همکاری‌های بین گروهی، اطلاع‌رسانی سریع، زنده و پویا و راه‌اندازی واحد بین‌الملل انجام شده است.
مصطفی‌زاده با اشاره به همایش‌های برگزار شده در سال جاری بیان داشت: برگزاری همایش‌های دانشجویی، همایش بین‌المللی پیشرفت‌های سلولی و مولکولی در بیماری‌های غیرواگیر، اورژانس‌های جراحی و تروما، شفای پایدار، قرآن‌پژوهی و همایش تولید علم در حوزه پزشکی از جمله برنامه‌های اجرا شده توسط معاونت تحقیقات و پژوهش دانشگاه علوم پزشکی بابل است.
وی تصریح کرد: از دستاوردهای مهم این معاونت در سال جاری، کسب رتبه علمی پژوهشی مجله انگلیسی دانشگاه علوم پزشکی بابل، قرارگرفتن دو نشریه علمی و پژوهشی دانشگاه در رده نشریات درجه یک کشوری و کسب مجوز از کمیسیون وزارت متبوع برای نشر مجله انگلیسی زبان مواد دندانی است.
مصطفی‌زاده به اقدامات انجام شده در بخش نظارت مستمر فرآیندها اشاره و اذعان داشت: بکارگیری نرم افزار مدیریت طرح‌های پژوهشی، بهبود و ارتقای روابط بین‌الملل، نهادینه کردن تحقیقات دانشجویی در دانشگاه‌ها و توجه به امر پژوهش از جمله این برنامه‌ها است.
به گزارش فارس، در این مراسم از 26 پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی بابل تجلیل شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول