اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ:

مردم در انتخابات هوشمندانه شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ گفت: ملت بزرگ ایران در انتخابات پیش‌رو هوشمندانه شرکت می‌کنند.

مردم در انتخابات هوشمندانه شرکت می‌کنند
مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میاندوآب اظهار داشت: ملت ولایتمدار ایران اسلامی در انتخابات 12 اسفند ماه سال جاری همراه با اطلاعات کافی و با داشتن احساس مسئولیت مضاعف شرکت می‌کنند به طوری که در این روز هم حماسه‌ای بزرگ خلق می‌کنند.
وی تصریح کرد: ملت انقلابی کشورمان در 12 اسفند ماه با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر یک حماسه بزرگ خلق خواهند کرد تا این روز به عنوان نمادی از انس ملت با ولایت در تاریخ کشورمان به ثبت برسد و بیش از پیش زمینه برای ناامیدی دشمنان کشورمان فراهم شود.
این مسئول خاطر نشان کرد: حضور یکایک هموطنان در انتخابات مذکور برای انتخاب افرادی اصلح و متعهد از اهمیت بسزایی برخوردار است بر این اساس پیش‌بینی می‌شود اقشار مختلف جامعه برای انجام دادن این وظیفه سیاسی و اجتماعی خود به شکل مطلوب اقدام کنند.
وی یادآوری کرد: باید هموطنان با بررسی برنامه‌ها و اهداف هر یک از کاندیداها به مناسب‌ترین فرد رأی دهند همچنین میزان قابل تحقق بودن وعده‌ها و قول‌های نامزدها را مورد بررسی قرار دهند سپس در راستای انتخاب افراد مورد نظر اقدام کنند چرا که در این صورت یک گام شهرستان و استان خود را به سوی توسعه و آبادانی نزدیک می‌کنند.
عیسی‌زاده گفت: انتخابات در حکومت‌های مبتنی بر مردم‌سالاری برای جلب مشارکت‌های مردمی در راستای توسعه کشور برگزار می‌شود از این‌رو مردم می‌توانند با حضور یافتن در آیین سیاسی و اجتماعی مذکور و انتخاب افراد شایسته در سازندگی کشور خود سهیم شوند.
نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ اظهار داشت: ظرفیت‌سنجی و نیازسنجی باید توأم با هم صورت گیرد تا برنامه‌های کاربردی و قابل تحقق برای عملیاتی شدن ارائه شود لذا چنانچه نامزدهای پیروز در انتخابات به این ترتیب اقدام کنند تأثیر بسزایی در پیشبرد برنامه‌های دولت خواهند داشت.
انتهای پیام/و۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول