اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بخشداری مرکزی شیراز خبر داد

فراهم بودن شرایط برای برگزاری انتخابات سالم

خبرگزاری فارس: سرپرست بخشداری مرکزی شیراز با بیان اینکه تمام امکانات برای برگزاری انتخاباتی سالم وجود دارد گفت: هوشیاری، آگاهی و بصیرت مدیران ادارات بخش‌ها،‌ دهیاران و شوراها در سالم‌سازی و سالم نگه‌داشتن فضای انتخاباتی ضروری است.

فراهم بودن شرایط برای برگزاری انتخابات سالم
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا اسماعیلی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری بخش مرکزی شیراز اظهار داشت: تمام مقدمات انتخابات در بخش مرکزی شیراز مهیا شده و مسئولان بخش و دهیاران نیز برای برگزاری هر چه بهتر و با نشاط‌تر انتخابات تلاش و برای پیشگیری از وقوع شائبه از حضور در برنامه‌های تبلیغاتی خودداری کنند.
سرپرست بخشداری مرکزی شیراز همچنین بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید و اضافه کرد: انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم و عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است، از این رو انتخابات دارای اهمیت و جایگاه بلندی است و مردم نقش بزرگی در ایفای این رسالت دارند.
اسماعیلی با اشاره به اینکه انتخابات فضای نشاط و تحرک به جامعه تزریق می‌کند تصریح کرد: دشمن همواره برای ضربه زدن به نظام، انتخابات را هدف قرار داده و می‌دهد و انتخابات 88 و حوادث و فتنه پس از آن یکی از مصادیق بارز این سوء استفاده‌ها بود که ترفندهای دشمنان با رهنمودها و درایت رهبر معظم انقلاب و آگاهی و بصیرت مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی نقش بر آب شد.
سرپرست بخشداری مرکزی شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری یادواره شهدای داریون گفت: انقلاب اسلامی ما مدیون خون شهدا است و هر قدر برای تحقق اهداف والای شهدا و آرمان‌های آنها گام برداریم باز نیز دین آنان را ادا نکرده‌ایم.
وی در ادامه با ابراز خرسندی از برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرها و روستاها ابراز داشت: طی چند سال اخیر شاهد برگزاری یادواره شهدا هستیم که این امر نیز به صورت متداول در سطح بخش انجام می‌شود و نیاز است با برنامه‌ریزی منسجم برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این برنامه‌ها  گام برداریم.
اسماعیلی همچنین با اشاره به مشکلات برخی از روستاهای بخش مرکزی شیراز تصریح کرد: در حال حاضر 80 درصد روستاهای بخش مرکزی شیراز گازرسانی شده که این بخش بین تمام بخش‌ها از بیشترین آمار گازرسانی به روستاها برخوردار است و به لطف الهی در سال 91 اکثر روستاهای بخش مرکزی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.  
وی در مورد احداث خانه عالم در داریون و روستاهای دیگر بخش مرکزی شیراز نیز خاطر نشان کرد: برای این امر نیز با سازمان تبلیغات اسلامی،‌ اوقاف و امور مساجد، جلسات و مکاتبات متعددی داشته‌ایم و در حال پیگیری است، از طرفی عمده مشکل بهسازی معابر روستاها و آب آشامیدنی است که از مسئولان امر نیز در این زمینه یاری می‌طلبیم.
اسماعیلی اضافه کرد: با توجه به گستردگی دهستان‌های داریون و  سیاخ دارنگون اقداماتی برای ارتقای این دو دهستان به بخش در دست انجام است.
به گزارش فارس، عملیات اجرایی پایگاه اورژانس داریون به همت یک خیر داریونی در زمینی به مساحت 300 متر مربع به‌ زمین زده شد. 
این پایگاه طی شش ماه آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.
انتهای پیام/ص20/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول