اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین:

حضور در صحنه مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به نقش مردم در انقلاب اسلامی ایران گفت: حضور در صحنه مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

حضور در صحنه مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی در دیدار مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به نقش مردم در جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی همواره با جریانات مختلف مواجه بوده اما با لطف الهی و حضور مردم در صحنه توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان داشت: حماسه عظیم ۲۳ تیر ۷۸ و ۹ دی ۸۸ از افتخارات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
وی در ادامه پتانسیل‌های این نهاد را مورد اشاره قرار داد و افزود: حمایت‌های مسئولان به‌ویژه مقام معظم رهبری از توفیقات این نهاد است.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: سخنان امام خمینی(ره) نقطه عطف حرکت شورا گردید تا این نهاد نوپای انقلاب اسلامی، هر روز با کسب تجربه‌های نوین تبلیغی، سازه‌های ماندگاری در روش‌مند کردن هماهنگی و گسترش تبلیغات انقلاب اسلامی مناسبت‌ها بر جای گذارد. 
وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: برنامه‌ریزی، آموزش، هماهنگی، نهادینه شدن و ارتقا کمی و کیفی فعالیت‌ها از جمله ویژگی‌های این نهاد است.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در ادامه اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را قابل تقدیر دانست و هدایت‌های آیت‌الله جنتی را بسیار ارزشمند خواند.
اصغر آبخضر، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در این دیدار از تلاش‌ها و توفیقات حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی و دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین در برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلاب تقدیر کرد.
در پایان این دیدار نیز نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های خوب دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین در عرصه‌های مختلف تبلیغی و فرهنگی از مدیریت حجت‌الاسلام سید محسن محمودی تقدیر کرد.
سید حسین نقوی حسینی از رسانه ملی به خاطر بی‌مهری به شهرستان‌های استان تهران انتقاد کرد و افزود: اقدامات قوی و قابل تقدیر تبلیغی شهرستان‌های استان به خوبی از رسانه ملی منعکس نمی‌شود.
این گزارش حاکی است، اصغر آبخضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، محمد جنتی معاون اداری مالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار و گفت‌وگو کردند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول